اعتصاب غذای اسیران جهاد اسلامی و پیام زیاد النخالة
کد خبر: 4004802
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰

اعتصاب غذای اسیران جهاد اسلامی و پیام زیاد النخالة

هیئت عالی رهبری اسرای جهاد اسلامی در زندان‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حدود 250 اسیر عضو این جنبش در زندان‌های مختلف رژیم صهیونیستی از امروز دست به اعتصاب غذای دسته‌جمعی خواهند زد، دبیر کل جهاد اسلامی در پیامی تصریح کرده است که این جنبش از اسرای خود حمایت خواهد کرد، حتی اگر این حمایت مستلزم جنگ باشد.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، رژیم صهیونیستی شمار زیادی از اسرای جهاد اسلامی را در سلول‌های انفرادی حبس کرده و آن‌ها را تحت شکنجه قرار می‌دهد.

باشگاه اسیران فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که اسرای فلسطینی به اقدامات اعتراضی خود ادامه می‌دهند و توقف این اقدامات در گرو توقف تجاوزات و مجازات‌های سازمان زندان‌های صهیونیستی است.

سازمان زندان‌های صهیونیستی به ویژه پس از فرار 6 اسیر فلسطینی از زندان جلبوع، تجاوزات علیه اسرا را شدت بخشیده و مجازات‌های سنگینی را بر آن‌ها اعمال کرده است.

در همین راستا، دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی دیروز دوشنبه دو اسیر دیگر را به کمک به 6 اسیر فراری از زندان جلبوع متهم و احکام و مجازات‌های سنگینی را برای آنان صادر کرد.

از طرفی زیاد نخاله، دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای تصریح کرد که این جنبش فرزندان خود را در زندان‌های رژیم صهیونیستی را چون قربانیان در دست دشمن رها نخواهد کرد و در کنار آن‌ها خواهد ایستاد و با تمام وجود از آن‌ها حمایت خواهد کرد، حتی اگر این امر مستلزم جنگ باشد، هیچ توافق یا ملاحظات دیگری مانع این کار نخواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha