هشدار جهاد اسلامی درباره وضعیت زندانیان مقاومت
کد خبر: 4009860
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷

هشدار جهاد اسلامی درباره وضعیت زندانیان مقاومت

محمد شلح از رهبران جنبش جهاد اسلامی درباره وضعیت سلامتی زندانیان مقاومت که در اعتصاب غذا به سر می‌برند، هشدار داد.

به گزارش ایکنا به نقل از شبکه اخبار قدس، وی تصریح کرده است شهادت هر کدام از این زندانیان در این وضعیت، اوضاع را متشنج خواهد کرد. شلح در اظهارات خود تأیید کرد که «مقاومت در صورت کشته شدن هر زندانی در زندان‌های اسرائیل، دنیا را بر سر اشغالگران خراب خواهد کرد.»

این رهبر جهاد اسلامی تأکید کرد: مقاومت با تمام امکانات از زندانیان دفاع خواهد کرد و تمام گزینه‌ها را در نظر دارد. وی تصریح کرده است که مقاومت برای حفاظت از اسرا وارد عمل خواهد شد و اشغالگران می‌دانند که مقاومت آن‌ها را با جنایات خود رها نمی‌کند و نبرد با اشغالگران همچنان ادامه دارد.

امروز دوشنبه، هیئت رهبری زندانیان حماس از آغاز یک برنامه مبارزه برای حمایت از زندانیانی که در اعتصاب غذا هستند، از امروز دوشنبه خبر داد.

این کمیسیون تأکید کرد که «اشغال مسئولیت کامل زندگی زندانیان اعتصاب غذا را بر عهده دارد و وضعیت سلامتی این زندانیان به حد خطرناکی رسیده است که قابل قبول نیست.»

از میان این زندانیان، کاید الفسفوس مدت 110 روز، مقداد القواسمی 102 روز متوالی، علا العرج 86 روز متوالی، هشام ابو حوش 77 روز، شادی ابوعکر 69 روز و لؤی الاشقر 22 روز است که در اعتصاب غذا به سر می‌برند.

انتهای پیام
captcha