محکومیت تخریب زمین‌های فلسطینیان در شمال دره اردن
کد خبر: 3933311
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳

محکومیت تخریب زمین‌های فلسطینیان در شمال دره اردن

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن محکوم کردن تخریب زمین‌های فلسطینیان در شمال دره اردن از سوی رژیم صهیونیستی، این اقدام را نقض جدید قوانین بین‌المللی دانست.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روسیا الیوم، «محمد اشتیه» در سخنانی با اعلام اینکه مقامات رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه یک مجتمع در استان طوباس را به طور کامل تخریب کردند، گفت: این تخریب شامل 70 سازه و محل نگهداری چارپایان بود و به دنبال آن 80 شهروند فلسطینی بی‌خانمان شدند.
 
وی ضمن محکوم کردن این تخریب گفت: این اقدام بزرگترین تخریب در نوع خود علیه فلسطینیان مقاوم و پایدار در منطقه دره اردن است و نقض جدید قوانین بین‌المللی از سوی رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود.
 
اشتیه در صفحه شخصی خود در فیسبوک از کسانی که آنها را شرکای بین‌المللی خواند، درخواست کرد که از تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای آواره کردن مردم فلسطین در منطقه دره اردن جلوگیری کرده و از ملت فلسطین در برابر این تجاوزات مستمر حمایت کنند.
 
رسانه‌های فلسطینی به نقل از مسئول پرونده منطقه الاغوار شمالی اعلام کردند که این عملیات تخریب شدیدترین عملیاتی است که طی 12 سال گذشته در دره اردن رخ داده است.
انتهای پیام
captcha