روحیه جهادی برای فعالیت‌های اقتصادی ایجاد شود
کد خبر: 4203429
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
استاندار آذربایجان غربی:

روحیه جهادی برای فعالیت‌های اقتصادی ایجاد شود

محمدصادق معتمدیان با بیان اینکه امروز به روحیه جهادی برای کار اقتصادی در همه بخش‌ها نیازمند هستیم، گفت: روحیه جهادی برای کار و فعالیت اقتصادی باید در همه بخش‌ها ایجاد شود.

محمد صادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی روز  گذشته، 13 اسفندماه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان ضمن تأکید بر  اینکه روحیه جهادی برای انجام فعالیت اقتصادی در همه بخش‌ها باید شکل گیرد، گفت: ایجاد بسترهای مورد نیاز برای توسعه اقتصادی استان، واگذاری ظرفیت‌ها به سرمایه‌گذاران و بخش مردمی از مهم‌ترین سیاست‌های دولت در استان محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: در یک برهه زمانی تلاش برای برقراری امنیت پایدار در کشورمان ضروری بود و این موضوع یکی از نیازهای اصلی به شمار می‌رفت، ولی امروز می‌بینیم که ثبات و امنیت در جای جای کشورمان و این استان برقرار است، پس باید به سایر حوزه‌های خدمت‌رسانی با جدیت وارد شد.

استاندار آذربایجان غربی وضعیت فعلی استان با زمان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی را مقایسه کرد و ادامه داد: نتیجه اقتدار نیروهای نظامی و امنیتی استان امنیت کنونی استان است که باید برای حفظ و تقویت آن بیش از پیش به‌صورت جدی و همه‌جانبه تلاش کنیم.

معتمدیان ضمن تأکید بر اینکه امروز به روحیه جهادی برای کار اقتصادی در همه بخش‌ها نیازمند هستیم، ادامه داد: تلاش برای بهبود فضای کسب و کار و ثبات سرمایه‌گذاری یکی از بحث‌های مهم و حائز اهمیت است، که باید برای تحقق یافتن آن به صورت جدی برنامه‌ریزی شود.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه آذربایجان غربی در مناطق مرزی از ظرفیت‌های بسیار برخوردار است که باید حداکثر بهره را از آن ببریم، گفت: از قابلیت‌ها و توانمندی‌هایی که وجود دارد باید برای بهبود معیشت مرزنشینان و ایجاد بسترهای لازم در جهت توسعه استفاده شود تا مسیرهای غیرقانونی مورد استفاده قرار نگیرد.

معتمدیان در پایان به برپایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در 11 اسفندماه اشاره کرد و  اظهار کرد: باید در راستای هم‌افزایی، اتحاد و همدلی به‌صورت جدی گام برداشت تا استان در مسیر توسعه قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha