اقتدار ایران اسلامی در دنیا زبانزد است
کد خبر: 4211696
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۹
امام جمعه سلماس:

اقتدار ایران اسلامی در دنیا زبانزد است

حجت‌الاسلام سیدابراهیم طباطبایی گفت: اقتدار ایران اسلامی در دنیا به معنای واقعی کلمه زبانزد بود که با عملیات «وعده صادق» بیش از گذشته نام ایران بر سر زبان‌ها افتاد.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم طباطبایی، امام جمعه سلماسبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدابراهیم طباطبایی، امام جمعه سلماس امروز دوم اردیبهشت ماه در نشست بصیرتی که به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تاسیس شد، گفت: اقتدار ایران اسلامی امروز با انجام عملیات باشکوه «وعده صادق» بیش از هر زمان دیگری بر سر زبان‌ها افتاده و همه جا سخن از ایران است، بنابراین اصحاب رسانه باید ابعاد مختلف این رویداد بزرگ را تبیین کنند.

وی در ادامه سخنان خود ضمن اینکه فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به آحاد مردم تبریک گفت، افزود: حمله به اسرائیل غاصب به معنای واقعی کلمه یک سیلی محکم و قاطعانه به جبهه استکبار جهانی و سران کفر بود.

امام جمعه سلماس با اشاره به عملیات پهپادی و موشکی سپاه به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی، گفت: حمله به مواضع این رژیم کودک‌کش باعث شد جهانیان یک بار دیگر متوجه جنایت‌های اسرائیل اشغالگر در خاک فلسطین شوند و به مظلومیت مردم نوار غزه پی ببرند.

امام جمعه سلماس پاسخ موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به پایگاه‌های نظامی رژیم کودک‌کش اسرائیل در پی حمله کنسولگری جمهوری اسلامی در خاک سوریه را اقدامی سنجیده و به‌جا توصیف کرد و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چاره‌ای جز مقابله و دفاع مشروع نداشت و با آنان برخوردی سخت کرده است.

حجت‌الاسلام موسوی عملیات وعده صادق را جلوه‌ای از قدرت ایران اسلامی دانست و ادامه داد: این موشک باران در حالی اتفاق افتاد که همه احزاب و قدرت‌های جهان گردهم آمده بودند و با یکدیگر متحد بودند.

انتهای پیام
captcha