حضور مردم در انتخابات نشاط سیاسی را به جامعه تزریق کرد
کد خبر: 4203206
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
امام جمعه میاندوآب:

حضور مردم در انتخابات نشاط سیاسی را به جامعه تزریق کرد

حجت‌‌الاسلام حمید حسن‌زاده انتخابات را فرصتی برای دمیدن هوای تازه و نشاط در جامعه دانست و گفت: حضور پرشور اقشار مختلف مردم در انتخابات باعث شد که نشاط سیاسی به جامعه تزریق شود.

حجت‌‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام جمعه میاندوآبحجت‌‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام جمعه میاندوآب در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی ضمن اینکه از اقشار مختلف مردم برای حضور مردم در انتخابات 11 اسفندماه قدردانی به عمل آورد، گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی باعث شد که نشاط سیاسی به معنای واقعی در جامعه ایران جریان پیدا کند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: انتخابات رویدادی مبارک و افتخارآفرین محسوب می‌شود، تا جایی که به نوعی آوردگاه بزرگ ملت همیشه در صحنه و بابصیرت ملت ایران است.

امام‌ جمعه میاندوآب ضمن قدردانی از حضور پرشور آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی، گفت: انتخابات پرشور و گسترده‌ به‌طور قطع هر توطئه‌ای را علیه ایران اسلامی خنثی می‌کند و از این طریق بستر برای توسعه و پیشرفت میهن اسلامی نیز فراهم می‌شود.

وی انتخابات را فرصتی برای دمیدن هوای تازه و نشاط در جامعه دانست و گفت: این رویداد سبب نشاط اجتماعی می‌شود، از طرف دیگر انتخابات امکان دست‌به‌دست شدن قدرت و فرصت‌های خدمت به ملت در عرصه‌های مختلف را به وجود می‌آورد که خود رویدادی ارزشمند است و باید از آن حداکثر بهره را برد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه انتخابات خاتمه یافته است و امروز باید برای هم‌افزایی و هم‌اندیشی و تشکیل ید واحد تلاش کرد، گفت: نماینده منتخب فقط نماینده یک حزب، جریان یا تفکر نیست بلکه نماینده همه مردم حوزه انتخابیه خود بوده حتی در مرحله‌ای بالاتر نماینده کل ملت بزرگ ایران اسلامی است.

انتهای پیام
captcha