زائرسرای اربعین در پیرانشهر کلنگ‌زنی شد
کد خبر: 4203195
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷

زائرسرای اربعین در پیرانشهر کلنگ‌زنی شد

زائرسرای اربعین با هدف ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی که از مرز تمرچین پیرانشهر عازم عتبات عالیات می‌شوند با حضور فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در این شهرستان کلنگ‌زنی شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه شهدای آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، روز گذشته، 12 اسفندماه در آیین کلنگ‌زنی زائرسرای اربعین پیرانشهر گفت: اربعين تجلی ارادت اهل تسنن نسبت به ائمه اطهار(ع) است.

وی در ادامه سخنان خود اهتمام برای احداث زائرسرا برای عاشقان اهل بیت، عصمت و طهارت(ع) را ضروری دانست و گفت: از این طریق ظرفیت مناسبی برای استقبال از زائران اربعین مرز تمرچین پیرانشهر و راهیان نور فراهم می‌‌شود که امید است هر چه سریع‌تر برای بهره‌برداری آماده شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن تأکید بر اینکه پیاده‌روی اربعین و رویدادهایی از این نوع از آثار تربیتی بالایی برخوردار هستند، تصریح کرد: برکات حضور در این رزمایش‌های فرهنگی زندگی یکایک شرکت‌کنندگان در آن جاری و ساری می‌شود.

رجبی در پایان به برپایی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در 11 اسفندماه در استان همگام با سراسر کشورمان اشاره کرد و گفت: ملت بزرگ کشورمان یک بار دیگر حماسه‌ عظیمی را خلق کردند که در تاریخ به‌طور قطع ماندگار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha