مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات وجود ندارد
کد خبر: 4202932
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸

مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات وجود ندارد

رییس دفتر نظاررت و بازرسی انتخابات آذربایجان‌غربی گفت: خوشبختانه تا این لحظه مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات گزارش نشده است.

حجت‌الاسلام سیدابوالقاسم موسوی، رییس دفتر نظاررت و بازرسی انتخابات آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدابوالقاسم موسوی، رییس دفتر نظاررت و بازرسی انتخابات آذربایجان‌غربی، امروز 11 اسفند در گفت‌وگو با خبرنگاران در ارومیه، گفت: ۱۲ هزار نفر ناظر در استان برای نظارت بر انتخابات ساماندهی شده‌اند و از نزدیک روند برگزاری انتخابات را با دقت کامل رصد می‌کنند.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه تاکنون مشکل خاصی درباره برگزاری انتخابات در هیچ نقطه از استان گزارش نشده است، ادامه داد: ناظران در کنار مجریان قرار دارند و با حفظ استقلال در روند برگزاری انتخابات مشارکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام موسوی به مردم استان و نامزدهای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اطمینان داد که هیچ‌گونه حقی از کسی ولو بسیار ناچیز ضایع نمی‌شود به طوری که با عدالت و نظارت کامل رویدادهای مربوط به انتخابات رصد می‌شود.

وی از شهروندان درخواست کرد حضورشان در شعب اخذ رای را به دقایق آخر رای‌گیری موکول نکنند و به تبعیت از رهبر معظم انقلاب در این کار خیر از یکدیگر پیشی بگیرند چرا که این اقدام از کارهای ارزشمند بوده و به نوعی مصداق عمل صالح است.

انتهای پیام
captcha