حضور مردم در صحنه راهبرد امامین انقلاب است
کد خبر: 4193601
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

حضور مردم در صحنه راهبرد امامین انقلاب است

امام‌جمعه میاندوآب گفت: حضور اقشار مختلف مردم در صحنه و مشارکت در تصمیم‌‌گیری‌های مهم یکی از راهبردهای اصلی امامین انقلاب است.

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب، امروز 23 دی در نشست بصیرتی با محوریت اهمیت حضور در انتخابات که در این شهرستان برگزار شد، گفت: حضور حداکثری مردم در صحنه و مشارکت در تصمیم‌گیری‌های مهم کشورمان یکی از راهبردهای اصلی امامین انقلاب و از جمله تدابیر امام خمینی و رهبری محسوب می‌شود.

 وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه امت اسلامی در هر کجا وارد صحنه شده‌اند، کار را درست و صحیح پیش برده‌اند و رشد  جامعه را رقم زدند، اضافه کرد: بعد از اینکه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد، امامین انقلاب زمینه و مبنای مشارکت و حضور مردم در صحنه و تأثیرگذاری در سرنوشت‌شان را فراهم کرده و به این موضوع بارها تاکید کردند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه در هر کشوری به آراء مردم مراجعه نشده و دیکتاتوری حاکم شده است امور کشور درست  پیش نرفته است، ادامه داد: خوشبختانه شاهد هستیم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، تمام مسئولان کشور به صورت مستقیم یا غیرمستقیم توسط آحاد مردم انتخاب می‌شوند.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد هستیم تمام امور کشور به امت اسلامی واگذار شده است تا جایی که می‌بینیم‌ به طور متوسط هر سال یک انتخابات برگزار می‌شود، اضافه کرد: مردم نیز در آنها حضور باشکوهی دارند.

امام‌جمعه میاندوآب حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای را  بهترین راه‌حل برای حل مشکلات جامعه دانست و اظهار کرد: برگزاری این رویداد سیاسی و اجتماعی در تعیین سرنوشت جامعه تأثیر بسیار زیادی دارد، تا جایی که امت اسلامی باید در صحنه بوده و نقش خود را به نحو احسن ایفا کنند.

انتهای پیام
captcha