انتخابات بلوغ فکری و معنوی ملت را نشان می‌دهد
کد خبر: 4193596
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

انتخابات بلوغ فکری و معنوی ملت را نشان می‌دهد

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ گفت: میزان شرکت در انتخابات نشان می‌دهد، مردم یک جامعه تا چه اندازه به بلوغ فکری و معنوی رسیده‌اند.

سرهنگ پاسدار جواد نجفیان، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد نجفیان، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ، امروز 23 دی در نشست بصیرتی طرح شهید «آرمان علی‌وردی» در مسجد جامع روستای احمدآباد این شهرستان، گفت: حضور حداکثری در انتخابات‌های مختلف از جهات مختلف حائز اهمیت است.

وی انتخابات را آینه تجلی حضور و مشارکت ملت در تعیین سرنوشت خود و جامعه نامید و گفت: از این حیث اگر بررسی شود میزان حضور در انتخابات نشان می‌دهد مردم تا چه اندازه به بلوغ فکری دست پیدا کرده‌اند و به این واسطه درصدد هستند فرهنگ و رشد فکری خود را به نمایش می‌گذارند و آن را رشد دهند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ گفت: ‌این حضور و مشارکت در پای صندوق‌های رای بدون‌تردید نشانگر دو موضوع است که یکی میزان آمادگی برای تدبیر در امور مدیریت کشور بوده و از سوی دیگر نشان می‌دهد تا چه اندازه ملت ما به کشور و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و شهدا دلبسته هستند.

نجفیان با بیان اینکه بدون شک حضور در انتخابات چه به عنوان انتخاب‌کننده یا انتخاب‌شونده، انتخاب عقل و عشق برای ماندگاری در جهان پر از بحران و آشوب و تلاش برای ساختن فردای بهتر قلمداد می‌شود، ادامه داد: ساختن آینده ایران اسلامی با حضور سیاسی مردم در دو شکل عقلانی و معنوی امکان‌پذیر است.

وی لازمه ایجاد طرح نو در دنیای امروز را همراهی آحاد مردم دانست و گفت: اقشار مختلف مردم باید برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای همت جدی داشته باشند و همه سلیقه‌ها و نظرات و آراء پای کار بیاید چرا که ساختن ایران قوی فقط در این صورت امکان‌پذیر است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ اضافه کرد: اقشار مختلف مردم بدون تردید موتور اصلی حرکت جامعه و تضمین‌کننده سعادت، رشد و تعالی جامعه محسوب می‌شوند، تا جایی که  بدون حضور و مشارکت آنها، اهداف متعالی اسلام و ولایت فقیه هرگز جامه عمل به خود نمی‌پوشد.

انتهای پیام
captcha