فرمانده سپاه چایپاره با خانواده شهید علی‌اکبر موسوی دیدار کرد
کد خبر: 4193424
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶

فرمانده سپاه چایپاره با خانواده شهید علی‌اکبر موسوی دیدار کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چایپاره ضمن همراهی مسئولین در منزل شهید حجت‌الاسلام علی‌اکبر موسوی حاضر شد و با خانواده وی دیدار کرد.

سرهنگ پاسدار رضا اقلیمیان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چایپارهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار رضا اقلیمیان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چایپاره، ضمن همراهی مسئولین با خانواده شهید حجت‌الاسلام علی‌اکبر موسوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چایپاره بر لزوم هم‌افزایی و تعامل برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی تاکید کرد و بیان داشت: شهدا بدون اینکه تحت تاثیر احساسات قرار بگیرند و بدون اینکه اجباری در کار باشند به صورت داوطلبانه و در راستای تبعیت از ولایت فقیه و کاملا آگاهانه در میادین جهاد و نبرد حق علیه باطل حاضر شدند.

حجت‌الاسلام ابراهیم پورجواد، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه چایپاره در این دیدار گفت: خون شهدای هشت سال دفاع مقدس به هیچ عنوان هدر نرفته است، چون آنها با ایثار و فداکاری توانستند از دین اسلام صیانت کرده و استقلال کشورمان را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه اوج ایثار و فداکاری را در طول سال‌های جنگ از جانب رزمندگان شاهد شدیم، گفت: آنها از صمیم قلب و با اختیار کامل شهادت را برگزیدند تا از جان و مال و نوامیس ایران اسلامی دفاع کنند.

انتهای پیام
captcha