حضور مردم در انتخابات خیره‌کننده می‌شود
کد خبر: 4193423
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷

حضور مردم در انتخابات خیره‌کننده می‌شود

امام‌جمعه میاندوآب گفت: حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بدون‌تردید خیره‌کننده و مایه افتخار خواهد بود.

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده امام جمعه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده امام جمعه میاندوآب، امروز 21 دی در نشست هم‌اندیشی پیرامون بررسی راهکارهای تحقق منویات رهبری در زمینه انتخابات که در میاندوآب برگزار شد، گفت: حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بدون‌تردید خیره‌کننده و مایه افتخار خواهد بود به طوری که برعزت و اقتدار میهن اسلامی خواهد افزود.

وی در این نشست بر لزوم بررسی راه‌های تحقق راهبرد چهارگانه مقام معظم رهبری در مورد انتخابات اسفند سال 1402 تاکید کرد و بیان داشت: برگزاری باشکوه و پررونق این رویداد سیاسی قابل‌پیش‌بینی بوده و امید است که مشارکت بالایی را شاهد شویم، چراکه گام برداشتن در این زمینه به منزله جهاد و تبعیت از ولایت فقیه است و رشد جامعه را در پی دارد.

امام جمعه میاندوآب بر لزوم تبیین اهمیت شرکت در انتخابات برای آحاد جامعه به ویژه جامعه دانشگاهی و جوانان تاکید کرد و بیان داشت: در سطح دانشگاه‌ها، مدارس و مساجد باید نشست‌های تبیینی و روشنگری به صورت مستمر برگزار شود.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه تا برگزاری این رویداد فاصله زمانی چندانی وجود ندارد، گفت: اقدامات روشنگرانه باید در این زمینه هر چه زودتر آغاز شود تا از این رهگذر شور و نشاط سیاسی جامعه را فراگیرد چراکه نیاز امروز بوده و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به فضای حاکم بر جامعه ما چشم دوخته است.

انتهای پیام
captcha