ملت ایران محاسبات دشمن را بر هم زده‌اند
کد خبر: 4193311
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲

ملت ایران محاسبات دشمن را بر هم زده‌اند

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور در رویدادهای سیاسی و حمایت همه‌جانبه از انقلاب توانسته است محاسبات دشمن را بر هم بزند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 20 دی در جلسه هم‌اندیشی با محوریت جهاد تبیین که ضمن حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در شاهین‌دژ برگزار شد، گفت: فداکاری در راه میهن اسلامی و تلاش برای برقراری امنیت در استان و کشور از جمله خدمات مردم این خطه بوده و همه پشتیبان ولایت فقیه هستند.

وی با بیان اینکه بازنشستگان مجاهدان فی‌سبیل‌الله هستند که در همه زمینه‌ها و عرصه‌‌ها تاثیرگذار هستند، ادامه داد: جمع کثیری از ایثارگران و شهدای استان بومی این شهرستان هستند که منشاء اثر و برکات فراوان بوده‌اند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: مردم این شهرستان در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب به معنای واقعی کلمه کارنامه درخشانی دارند و در مناطق عملیاتی استان حضور داشته و نقش‌آفرینی کرده‌اند.

سردار رجبی به نقش خانواده‌‌های رزمندگان، صبر و بردباری والدین، همسران و فرزندان رزمندگان در طول سال‌های دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: اعضای خانواده زمینه را فراهم کردند تا مردان‌شان با آسودگی خاطر به جبهه‌های جهاد اعزام شوند و امنیت را به جامعه برگردانند.

 فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به نقش تاثیرگذار مردم شاهین‌دژ در هشت سال دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: چنانچه زندگی‌نامه شهدا را ملاحظه کنیم متوجه می‌شویم از مردم این خطه افراد زیادی در راه میهن اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، حتی افرادی در جنگ با گروه‌های تجزیه‌طلب نیز حضور موثر داشتند.

 وی با بیان اینکه روحیه مجاهدت، ایثارگری و شهادت‌طلبی مردم عزیزمان را می‌ستاییم و به روان پاک شهدا سلام و درود می‌فرستیم، اضافه کرد: یادگاران هشت سال دفاع مقدس به معنای واقعی کلمه در امنیت کنونی جامعه تاثیر مستقیم دارند پس باید آنها را تکریم کنیم.

رجبی تکریم بازنشستگان و تلاش برای رفع مشکلات آنها را ضروری دانست و گفت: بدون منت با همدلی و هم‌افزایی در این زمینه گام برمی‌داریم چراکه خودمان را وامدار این قشر می‌‌دانیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی شرکت در انتخابات را یک نوع عملیات سیاسی مهم ارزیابی کرد و گفت: اهمیت شرکت در این رویداد کمتر از شرکت در عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس نیست، بنابراین حضور تمام‌قدی در آن خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: ایادی استکبار جهانی ثابت کرده است که به اقتدار کشورمان طمع دارد، بنابراین در انتخابات‌های پیشرو با اقتدار و همه باهم شرکت می‌کنیم تا بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب را مایوس کنیم؛ بیانیه گام دوم انقلاب یک سند معتبر برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب است که رهبر معظم انقلاب خودشان آن را به رشته تحریر درآورده‌اند، پس باید در راستای عملیاتی کردن مفاد آن گام برداریم.

انتهای پیام
captcha