اهدای 55 سری جهیزیه به زوج‌‌های بی‌بضاعت در خوی
کد خبر: 4193190
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
در سال جاری صورت گرفت

اهدای 55 سری جهیزیه به زوج‌‌های بی‌بضاعت در خوی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امسال 55 سری جهیزیه تهیه شده و با هدف نهادینه‌سازی ازدواج آسان و پایدار در بین زوج‌های بی‌بضاعت در خوی توزیع شد.

سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی،به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 20 دی در آیین توزیع جهیزیه‌ که در خوی صورت پذیرفت، گفت: با هدف احیای فرهنگ ازدواج آسان و پایدار 55 سری جیهزیه طی سال جاری در بین زوج‌های نیازمند خوی توزیع شد، که 11 سری از آن همزمان با دهه مقاومت و به نیت حاج قاسم سلیمانی توزیع می‌شود.

وی بر لزوم استمرار اقداماتی از این دست با هدف ترویج و تشویق فرزندان مددجویان به ازدواج آسان و تشکیل خانواده، افزایش جمعیت و فرستادن نوعروسان به خانه بخت تاکید کرد و بیان داشت: از این تعداد 11 سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) خوی اهدا شد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن ابراز خشنودی از اینکه قرارگاه محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری بسیج سازندگی خوی اقدامات شایسته‌ای در محور ماموریت خود انجام داده است، گفت: تهیه 55 سری جهیزیه با صرف اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال اقدامی ارزشمند است، که 40 سری جهیزیه را قرارگاه محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری خوی تهیه کرده و بقیه آن را گروه‌‌های جهادی در سال جاری متقبل شده‌اند.

رجبی به تهیه و توزیع 29 هزار بسته معیشتی شامل اقلام پروتئینی برنج، قند، روغن، حبوبات و ... اشاره کرد و بیان داشت: همچنین بیش از 5 هزار بسته معیشتی در شب یلدا  توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی  و مردم‌یاری بسیج سازندگی خوی تامین و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه نوع‌دوستی جزئی از فرهنگ اسلام است، ادامه داد: کمک به اقشار مختلف جامعه توصیه دین است.

انتهای پیام
captcha