پویش مهر فاطمی در آذربایجان غربی 282 زندانی را آزاد کرد
کد خبر: 4193059
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶

پویش مهر فاطمی در آذربایجان غربی 282 زندانی را آزاد کرد

مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان سپاه شهدای آذربایجان غربی به اجرای پویش مهر فاطمی در دی ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: 282 زندانی جرایم غیرعمد در استان به واسطه پویش فوق آزاد شد که از این تعداد 10 نفر زن بودند.

پرویز محمدی، مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، پرویز محمدی، مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 19 دی در گفت‌وگو با خبرنگاران در ارومیه، گفت: دی ماه سال جاری با نیت آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد مالی پویش مهر فاطمی در استان اجرا شد که به آزادی 282 نفر منجر گردید، از این تعداد 10 نفر زن هستند.

وی با بیان اینکه پویش فوق با محوریت سپاه شهدای آذربایجان غربی همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و دادگستری اجرا شد، گفت: اقشار بسیج نظیر بسیج جامعه زنان، بسیج رسانه، بسیج مداحان، بسیج جامعه پزشکی، بسیج اصناف، بسیج ورزشکاران و ... در این زمینه ما را همراهی کردند.

وی از همکاری سازمان امور زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان غربی و ستاد دیه استان قدردانی کرد و گفت: در پایان اجرای این پویش 282 زندانی جرایم غیرعمد در سطح استان از زندان آزاد شدند، که 10 نفرشان بانوان بودند.

محمدی خاطرنشان کرد: در لابه لای این کار خیر و خداپسندانه مبلغ 35 میلیون تومان برای پرداخت چک برگشتی یک مادر سرطانی صرف شد به طوری که از زندانی شدن وی جلوگیری به عمل آمد.

مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مجمع خیرین شهید باکری، دبستان غیردولتی فخر دانش، دانشگاه ارومیه، اقشار بسیج و جمعیت هلال‌احمر استان جشن گلریزان برگزار کردند، که درنهایت 20 میلیون تومان صرف آزادسازی یک مادر همراه فرزند خردسال از زندان شد.

وی به اهدای 250 بسته امدادی توسط جمعیت هلال‌احمر استان به مجمع خیرین شهید باکری اشاره کرد و بیان داشت: حرکت‌های عام‌المنفعه از این دست به معنای واقعی کلمه باقیات صالحات محسوب می‌شوند به ویژه اینکه اهتمام برای تحقق عدالت در جامعه به نوعی جهاد است.

انتهای پیام
captcha