مؤسسه شهید عبدالکریمی بندرعباس مجری طرح «بشری»
کد خبر: 4137982
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

مؤسسه شهید عبدالکریمی بندرعباس مجری طرح «بشری»

اجرای طرح بشری، 14 اردیبهشت‌ماه از سوی مؤسسه قرآن و عترت شهید عبدالکریمی در بندرعباس آغاز می‌شود.

دوره تربیت مربی طرح بشریبه گزارش ایکنا، دوره تربیت مربی طرح بشری با محوریت آموزش روخوانی، روخوانی و تجوید قرآن کریم به روش نوین از سوی مؤسسه قرآن و عترت شهید عبدالکریمی بندرعباس برگزار می‌شود.

این دوره با همکاری اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت هرمزگان و با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به صورت حضوری برپا خواهد شد و مربیان قرآن، حافظان، قاریان و طلاب و سایر علاقه‌مندان به تدریس قرآن در بندرعباس تا پایان امشب، 12 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند برای ثبت‌نام به سامانه جامع مدیریت امور قرآنی حمد به نشانی https://qia.ir مراجعه و پس از انتخاب طرح نوین آموزش قرآن(بشری)، نسبت به تکمیل اطلاعات شخصی و سپس انتخاب نام مؤسسه شهید عبدالکریمی اقدام کنند.

این دوره پنجشنبه، 14 و 15 اردیبهشت‌‌ماه از ساعت 8 صبح تا اذان مغرب و عشا طی چهار کارگاه آموزشی برگزار می‌شود. مکان برگزاری این طرح به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید.

آزمون عملی و شفاهی نیز شنبه، 16 اردیبهشت‌ماه اخذ می‌شود.

مؤسسه شهید عبدالکریمی دارای شعب در بندرعباس چون شعبه پیامبر اعظم(ص) بندرعباس، شعبه مسجد علی‌ابن ابیطالب(ع) پایگاه شکاری بندرعباس، مجتمع فرهنگی رشد(پایگاه هوایی بندرعباس)، شعبه گلشهر جنوبی بندرعباس، بهارستان بندرعباس، مجتمع زیتون بندرعباس در ششصد دستگاه بندرعباس، مجتمع گلستان و مجتمع گلها است.

انتهای پیام
captcha