حماس: مقاومت، اسرای فلسطینی را از بند رژیم صهیونیستی آزاد خواهد کرد
کد خبر: 4011912
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸

حماس: مقاومت، اسرای فلسطینی را از بند رژیم صهیونیستی آزاد خواهد کرد

جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد: مقاومت در برابر خواست‌های زیاده‌طلبانه اشغالگران تسلیم نخواهد شد و این اسرا به‌زودی از سوی مقاومت آزاد خواهند شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اینترنتی کتاب القسام، زاهر جبارین، رئیس دفتر اسرا، مجروحان و شهدای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) تأیید کرد که مقاومت با وجود بی‌رحمی صهیونیست‌ها، اسرا را آزاد خواهد کرد.
جبارین در یک مصاحبه اختصاصی با شبکه الاقصی تأکید کرد که مقاومت ذره‌ای تسلیم اشغالگران نخواهد شد و مردم فلسطین آزادند و مقاومت آنها پیروز خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه سلول‌های رژیم اشغالگر در تمامی زندان‌ها همانند قبر واقعی برای اسرای فلسطینی است، تأکید کرد: آنچه تا کنون فاش شده، بخش بسیار اندکی از جنایاتی است که  در زندان‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی مرتکب آن می‌شوند.
 وی افزود: ما در رابطه با اسرا با همه مردم فلسطین در ارتباط هستیم و مردم فلسطین پشت سر اسیران خود متحد هستند.
وی با اشاره به اینکه تماس‌هایی با بسیاری از کشورها و دوستان برای پایان دادن به رنج زندانیان وجود دارد، تأکید کرد: زندانیان مطمئن هستند که در یک معامله جدید که باعث افتخار آنها باشد، بیرون خواهند آمد.
جبارین گفت: ما روی مقاومت و مردم خود برای حمایت از زندانیان قهرمان خود در زندان‌های اشغالی حساب می‌کنیم.

زاهر جبارین با اشاره به فرار موفق زندانیانی از چنگ رژیم صهیونیستی تأکید کرد: آن‌ها در جریان محاکمه خود با فریاد آزادی، سیلی تازه‌ای به اسرائیل زدند و سلول‌های زندان‌های رژیم صهیونیستی، گورستان واقعی اسرای فلسطینی است.

رئیس دفتر اسرا، مجروحان و شهدای جنبش حماس تأکید کرد: فریاد اسرا این بود که مقاومت، آن‌ها را از اسارت آزاد می‌کند و رژیم صهیونیستی جنایتکار، غاصب و قانون‌گریز است.

وی گفت: سیاست این رژیم در زندان‌ها، به‌دلیل دستور بالاترین سطوح حکومتی است و همه تحقیقات رژیم صهیونیستی درباره تجاوزات علیه زندانیان، فریبکاری است.

وی تأکید کرد: اسرای فلسطینی، تسلیم اقدامات صهیونیست‌ها نخواهند شد.

از سوی دیگر عبداللطیف القانوع، سخنگوی جنبش حماس فلسطین نیز در این راستا با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مسئول رنج و درد اسرای فلسطینی است، گفت: این رژیم مسئول هر جنایتی خواهد بود که بر سر زندانیان می‌آید.

سخنگوی جنبش حماس فلسطین ادامه داد: مقاومت اجازه نخواهد داد تا اسرائیل به آنان زور بگوید. وی تأکید کرد: مقاومت در خط مقدم دفاع از فلسطینیان است.

پیش از این، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، اعلام کرد که در پرونده تبادل اسرای فلسطینی با اشغالگران، هیچ پیشرفتی وجود نداشته و صهیونیست‌ها هیچ چیز ارزشمندی ارائه نکرده‌اند.

او در ادامه افزود: اشغالگران همواره در پیشبرد این پرونده تعلل می‌کنند و آن را به تعویق می‌اندازند.

انتهای پیام
captcha