واکسینه شدن بیش از 3 میلیون و 651 هزار نفر در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4011293
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷

واکسینه شدن بیش از 3 میلیون و 651 هزار نفر در آذربایجان‌غربی

رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی، گفت: در 24 ساعت گذشته 31 هزار و 48 نفر واکسینه شدند که با احتساب این تعداد کل واکسینه شدگان به سه میلیون و 651 هزار و 453 نفر رسید.

واکسیناسیون کرونا آذربایجان غربی علی احمد آقاپور، رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته 31 هزار و 48 نفر واکسینه شدند که با احتساب این تعداد کل واکسینه شدگان در استان به سه میلیون و 651 هزار و 453 نفر رسید.

وی افزود: تعداد افرادی که دوز اول واکسن کرونا را تزریق کردند در استان آذربایجان‌غربی دو میلیون و 188 هزار و 28 نفر است و افرادی که دوز دوم را دریافت کردند نیز به یک میلیون و 458 هزار و 814 نفر رسید.

آقاپور بیان کرد: چهار هزار و 611 نفر نیز از جامعه هدف همان کادر بهداشت درمان دوز سوم را دریافت کردند که امیدوارم با تسریع در انجام واکسیناسیون شاهد ریشه‌کنی این بیماری شویم.

وی ادامه داد: طبق دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا برای مدارس و دانشگاه‌ها، نظارت‌های بهداشتی در مدارس بازگشایی شده انجام می‌شود منتهی مسئله مهمتر از نظارت بهداشتی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی هست، عادی نگاری در جامعه وجود دارد، ترددها کنترل نمی شود.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: برای کنترل بیماری کرونا کل جامعه  باید مشارکت داشته باشند افزود: مردم عزیز برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌هایشان باید واکسیناسیون را انجام دهند تا جامعه به پوشش 90 درصدی برسد و درگیر موج ششم نشویم.

انتهای پیام
captcha