۴ هزار پایگاه بسیج آذربایجان غربی برای مقابله با کرونا فعال هستند
کد خبر: 3996755
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶

۴ هزار پایگاه بسیج آذربایجان غربی برای مقابله با کرونا فعال هستند

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: در سطح استان، چهار هزار پایگاه مقاومت بسیج و ۲۸ گردان رزمی وجود دارد که برای مقابله با کرونا فعال شده‌اند.

ارسالی| ۴ هزار پایگاه بسیج آذربایجان غربی برای مقابله با کرونا فعال هستندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، ۲۰ شهریورماه در جلسه ارزیابی روند اجرای طرح «شهید سلیمانی» اظهار کرد: سپاه در هر شرایطی آماده خدمت‌رسانی به مردم است، خواه آنکه شرایط جنگی، حوادث طبیعی یا سایر موضوعات مانند مبارزه بر علیه بیماری کرونا باشد.

وی افزود: از زمان شیوع کرونا تا به امروز، نیروهای بسیجی در میدان خدمت به مردم قرار داشته و خیلی از این افراد به صورت گمنام فعالیت می‌کنند که نشان‌دهنده اخلاص عمل آنها است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: در ابتدای شیوع کرونا، هفت هزار نفر از نیروهای بسیجی سپاه به همراه نیروهای علوم پزشکی اقدام به غربالگری بیماران کرونایی کردند و با کمک نیروهای بسیجی استان، رتبه دوم غربالگری در سطح کشور نصیب آذربایجان غربی شد.

وی عنوان کرد: برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک با مشارکت ۹۶ هزار بسیجی از دیگر نیروهای بسیجی برای مقابله با کرونا بود که در این راستا ۱۵ لیتر مواد ضدعفونی برای گندزدایی معابر مورد استفاده قرار گرفت.

شهسواری راه‌اندازی بیمارستان صحرایی با دو هزار تخت برای طی کردن دوران نقاهت بیماران کرونایی در ارومیه را دیگر اقدامات بسیج در استان برشمرد.

وی عنوان کرد: در سطح استان چهار هزار پایگاه مقاومت بسیج و ۲۸ گردان رزمی وجود دارد که برای مقابله با کرونا فعال شده‌اند.

 

انتهای پیام
captcha