گروه‌های مقاومت فلسطینی افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در امارات را محکوم کردند
کد خبر: 3982432
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷

گروه‌های مقاومت فلسطینی افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در امارات را محکوم کردند

گروه‌های مقاومت فلسطینی در نشستی مشترک، افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در امارات و سفر نخست‌وزیر این رژیم به این کشور را محکوم کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از الوطن، گروه‌های مقاومت فلسطین امروز (سه‌شنبه)، جلسه معمول خود را برگزار کردند و در آن آخرین تحولات فلسطین را مورد بحث قرار دادند.

گروه‌های مقاومت در پایان این نشست، یک بیانیه مطبوعاتی صادر کردند. در این بیانیه آمده است: ما به مردم و جوانان خود در کرانه باختری که سرکوب آزادی‌ها را نمی‌پذیرند، درود می‌فرستیم و از فعالیت‌ها و راهپیمایی‌هایی که بی‌عدالتی و سکوت را محکوم می‌کنند، حمایت می‌کنیم.

ما به مردم خود و جوانان شجاع خود در شهرهای بیتا و جبل صبیح که برای رد نقشه‌ها و توطئه‌های اشغالگران علیه سرزمین‌های اشغالی ما قیام کردند، ادای احترام می‌کنیم و پشتیبانی خود را از اعتراضات شبانه و مقاومت مردمی در کرانه باختری اشغالی اعلام می‌کنیم و خواستار اعتراض گسترده فلسطینیان علیه جنایات صهیونیست‌ها هستیم.

 ما حمایت خود را از آرمان زندانیان قهرمان در زندان‌های رژیم اشغالگر به ویژه زندانیانی که اعتصاب غذا کرده‌اند، به رهبری دو زندانی ابوعطوان و جبر و همراهانشان اعلام می‌كنیم و خواستار تشدید فعالیت‌های مردمی در حمایت از آزادی زندانیان هستیم. 

ما تأکید می‌کنیم که جنایات صهیونیست‌ها در کوچاندن اجباری مردم سلوان و شهر قدس با هدف ریشه‌کن کردن حضور اسلام و مسلمانان از فلسطین و بیت‌المقدس، ناکام خواهد ماند و این رژیم نمی‌تواند اهالی قدس را از حقوق خود در سرزمین خود منصرف کند.

مقاومت فلسطین جنایات اشغالگران را رصد و تأکید می‌کند در صورت ادامه این جنایات، دود آن به چشم این رژیم خواهد رفت.

ما به اشغالگران نسبت به تأخیر در اجرای اقدامات برای شکستن محاصره و اعمال فشار برای جلوگیری از اعطای کمک مالی قطر به غزه هشدار می‌دهیم و از میانجی‌گران می‌خواهیم برای رفع محدودیت‌های اعمال شده در گذرگاه‌ها و تسریع در روند بازسازی، به اشغالگران فشار آورند.

ما افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی و سفر لاپید، نخست‌وزیر صهیونیست‌ها به امارات را به شدت محکوم و تأکید می‌کنیم که سازشکاران عرب که از فداکاری‌های ملت ما غافل شده‌اند، شرکای اشغالگران در تجاوز مداوم علیه مردم و آرمان فلسطین هستند. ما به برادران آزاده فلسطینی خود برای ادامه مقاومت با انگیزه جهادی تبریک می‌گوییم.

انتهای پیام
captcha