آثار تخریب رجل سیاسی در مناظرات تا چندین سال ماندگار است
کد خبر: 3977380
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

آثار تخریب رجل سیاسی در مناظرات تا چندین سال ماندگار است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: آثار یک روزه تخریب کاندیداها در مناظرات، تا چندین سال ماندگار است و این برای نظام خوشایند نیست.

آثار تخریب رجل سیاسی در مناظرات تا چندین سال ماندگار استبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمد علی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، 24 خرداد ماه، در جلسه هماهنگی هفته حقوق بشر آمریکایی در استان که در حسینیه مصلی بجنورد برگزار شد، با تأکید براینکه ایجاد جوانگرایی در حوزه‌های مدیریتی کشور باید از اهداف رئیس جمهور آینده باشد، اضافه کرد: عدم رعایت اخلاق سیاسی و اجتماعی در مناظرات در شأن جامعه اسلامی نیست و آثار یک روزه تخریب کاندیداها در مناظرات، تا چندین سال ماندگار است و این برای نظام خوشایند نیست.

وی با بیان اینکه باید جریان خون تازه در رگ‌های سیاسی کشور ایجاد شود، افزود: دشمنان نظام به دنبال دلسرد کردن مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی در روز انتخابات هستند و امیدواریم مانند 42 سال گذشته، به نتیاج مطلوب خود نرسند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد فتنه‌های جدیدی هستیم که از سوی برخی از ثبت نام کنندگان اتفاق افتاد، افزود: برخی از ثبت نام کنندگان با علم به اینکه صلاحیت آنان تایید نخواهد شد در انتخابات ثبت نام کردند و پس از آن نیز بیانیه‌های مختلفی را منتشر کردند که نشان از اهداف شوم آنان برای عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی دارد.

وی در پایان با یادآوری حوادث سال 88، تصریح کرد: رسانه‌ها و تریبون‌دارها باید احتیاط را کنار بگذارند و ورود مستقیم به برخی از مشکلات موجود داشته باشند تا دوباره شاهد حوادث گذشته نباشیم.

انتهای پیام
captcha