کارگران خراسان‌شمالی به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند
کد خبر: 4211983
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲

کارگران خراسان‌شمالی به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند

مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی از دیدار کارگران استان با مقام معظم رهبری طی فردا، پنجم اردیبهشت ماه خبر داد.

مهدی اسلام خواه، مدیر کل کار تعاون و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، مهدی اسلام خواه، مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی، امروز، چهارم اردیبهشت ماه در نشست خبری به‌مناسبت هفته کار و کارگر اظهارکرد: فردا، پنجم اردیبهشت ماه سال جاری 24 نفر از کارگران استان به‌طور همزمان با کارگران سایر استان‌ها به دیدار مقام معظم رهبری مشرف می‌شوند و از نزدیک از بیانات ایشان بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به برپایی جشنواره امتنان در استان، افزود: در قالب برپایی آیین اختتامیه این جشنواره از 26 کارگر نمونه و برگزیدگان این جشنواره با حضور مسئولان استانی و کشوری تقدیر می‌شود.

اسلام خواه با بیان اینکه 30 برنامه محوری در استان به‌مناسبت هفته کار و کارگر اجرا می‌شود، گفت: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده جانبازان و ایثارگران، اعزام تعدادی از کارگران به مشهد مقدس، توزیع بسته‌های معیشتی رضوی میان آنان، همایش پیاده‌روی خانوادگی و عرض خداقوت با حضور نماینده ولی فقیه در کارگاه‌ها از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری در سال 1402 در استان 7.4 درصد بود، افزود: تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان برای امسال هشت هزار و ۴۳۳ نفر است که ۴۰ درصد از این تعداد مربوط به دانش آموختگان دانشگاهی است.

اسلام خواه گفت: تعهد ایجاد اشتغال در سال گذشته، ایجاد ۱۳ هزار و ۵۱۵ شغل بود که در این مدت ۱۶ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد شد که بر این اساس ۱۲۰ درصد از برنامه محقق شد.

خبرنگار؛ آرزو یزدانی

انتهای پیام
captcha