جهاد اسلامی: «mbc» روایت صهیونیسم را تبلیغ می‌کند
کد خبر: 3895096
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲

جهاد اسلامی: «mbc» روایت صهیونیسم را تبلیغ می‌کند

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که شبکه سعودی «mbc» با نمایش یک سری برنامه‌ها و سریال‌های دراماتیک سعی دارد تا روایت صهیونیسم درباره اصل ماجرای درگیری فلسطینی ـ اسرائیلی را تبلیغ کند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از صفا، «داوود شهاب»، عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پی پخش سریال‌های تلویزیونی شبکه «mbc» در ایام ماه مبارک رمضان درباره تاریخ یهودیت، گفت که هدف از پخش این سریال‌ها تبلیغ روایت صهیونیسم است.

وی امروز سه‌شنبه، نهم اردیبهشت‌ماه در سخنانی در واکنش به پخش سریال‌های «ام هارون» و «مخرج7» از شبکه سعودی مذکور اعلام کرد که «mbc» تلاش می‌کند تا از طریق نمایش یک سری برنامه‌های دراماتیک، روایت صهیونیسم درباره اصل درگیری فلسطینی _ اسرائیلی را تبلیغ و بینش و آگاهی جهان عرب نسبت به این روایت را تغییر دهد.

شهاب افزود: شبکه سعودی با نمایش سریال‌های دراماتیک خود درباره عادی‌سازی روابط جهان عرب با رژیم صهیونیستی، نه تنها سمپاشی فرهنگی می‌کند، بلکه ارزش‌های اصیل اسلامی و عربی را مورد تهاجم خود قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: دشمن صهیونیست با همه سلاح‌ها و تجهیزات خود که برای کشتار مردم فلسطین و از بین بردن هویت ما استفاده می‌کند، موفق نبوده است، اما برخی رسانه‌ها با حمایت مالی کشورها و دولت‌ها با جنایات و اقدامات تروریستی دشمن همراهی و همدستی می‎کنند.

انتهای پیام
captcha