گرامیداشت شهدای قرآنی در حرم حضرت عبدالعظیم(ع)
کد خبر: 3777012
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱

گرامیداشت شهدای قرآنی در حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

کانون خبرنگاران نبأ ــ ششمین یادواره «سوره‌های سرخ» در گرامیداشت شهدای قرآنی با همکاری آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(علیه السلام) برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به همت سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ ششمین یادواره سوره‌های سرخ گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قرآنی تهران بزرگ، شامگاه امروز، ۹ دی‌‌ماه در تالار شیخ صدوق آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(علیه السلام) برگزار می‌شود.

در این همایش خانواده‌های معظم بیش از ۲۵۰ شهید قرآنی تهران بزرگ حضور خواهند داشت و همچنین از برخی از این عزیزان نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

این مراسم با تلاوت محمد‌حسن موحدی، فرزند شهید و دارنده مقام دوم مسابقات بین‌المللی قرآن تونس آغاز و وی به دلیل کسب این مقام مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

خاطره‌گویی اساتید قرآن از دوران دفاع مقدس آیتم‌ اصلی این برنامه است که طی آن اساتیدی چون سیدمحسن موسوی بلده، مهدی قره‌شیخلو، احمد ابوالقاسمی، محمد‌رضا صلح‌جو به همراه پدر شهیدان معز‌غلامی و ذوالعلی به بیان خاطراتی از دفاع مقدس و شهدا خواهند پرداخت.

تلاوت حامد شاکر‌نژاد، مداحی منصور نورایی، اجرای برنامه توسط گروه محمد رسول‌الله(ص) و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای قرآنی از دیگر آیتم‌های برنامه شب خاطره سوره‌های سرخ است.

محمد بیگی

انتهای پیام

captcha