معرفی اسلام در نشست فرهنگی ایالت «کانزاس» آمریکا
کد خبر: 3526190
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

معرفی اسلام در نشست فرهنگی ایالت «کانزاس» آمریکا

گروه بین‌الملل: مرکز آموزش جهانی در شهر «ویچیتا» در ایالت کانزاس روز یکشنبه، 7 شهریور، نشستی را با هدف معرفی اسلام و فرهنگ اسلامی برگزار کرد.

برگزاری نشستی در ایالت کانزاس آمریکا برای معرفی اسلام/ ادیت شده

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «Kake.com »، این مرکز دیروز، 7 مرداد میزبان برگزاری نشستی با هدف معرفی اسلام و آشنایی با فرهنگ اسلامی بود.
حسام مادی، سخنران انجمن اسلامی ویچیتا و مسئول هماهنگی این نشست گفت: خوشحالم که فرصتی فراهم شد تا به کسانی که ممکن است به خاطر اعمال تروریست‌های افراطی تصورات نادرستی در مورد مسلمانان داشته باشند، در مورد اسلام توضیحاتی ارائه کنم.
وی گفت: این نشست فرصت خوبی برای کسانی است که دوست دارند در مورد اسلام بیشتر بدانند و شرکت آن‌ها باعث آگاه شدن و آگاه کردن دیگران و تشویق آن‌ها به حضور در این گونه نشست‌ها می‌شود.
کنت رو، یکی از شرکت‌کنندگان در این نشست گفت: چنین نشستی برای برطرف کردن ترس و نفرت القاء شده توسط رسانه‌ها از اسلام در آمریکا و در جامعه مسیحیت، بسیار مفید است.
وی گفت: با حضور در این برنامه متوجه شدم اشتراکات زیادی بین اسلام و مسیحیت وجود دارد.
رو افزود: تشابهات زیادی در قرآن و انجیل وجود دارد،‌ از جمله در مورد حضرت عیسی(ع)، مریم(س) و ابراهیم(ع)، و از اینجا می‌توان به اشتراکات بین دو دین پی برد.
captcha