تجلیل از کارشناسان قرآن ادارات تبلیغات اسلامی بوشهر
کد خبر: 3521652
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵

تجلیل از کارشناسان قرآن ادارات تبلیغات اسلامی بوشهر

کانون خبرنگاران نبأ: کارشناسان قرآن ادارات تبلیغات اسلامی استان بوشهر در آئین همایش قرآنی «رضویون» توسط نماینده شورای عالی قرآنی این استان تجلیل شدند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، عبدالحسین ناصری، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، ۱۹ مردادماه در همایش قرآنی «رضویون» که به مناسبت دهه کرامت در سالن اجتماعات شهید مرتضی آوینی شهر بوشهر برگزار شد، به تشریح اهداف برگزاری همایش و برنامه‌های قرآنی این اداره‌کل پرداخت و گفت: این همایش به‌منظور آغاز افتتاحیه اولین دوره تخصصی پرورش استعدادهای قرآنی استان بوشهر، توزیع تجهیزات مؤسسات و مراکز قرآنی مردمی و تقدیر از کارشناسان و فعالان قرآنی برپا شده است و همچنین بر اساس جدول کشوری، به‌زودی چند برنامه قرآنی برگزار خواهد شد.
قرآن‌آموزان و فعالان قرآنی مجریان توانمند جامعه هستند
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در این مراسم با بیان اینکه قرآن‌آموزان و فعالان قرآنی از مجریان توانمند جامعه هستند، اظهار کرد: پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) مسلمانان را به دو ثقل قرآن و عترت سفارش فرموده است و ما هرچه داریم به برکت وجود اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است و ولی نعمت ما در ایران حضرت امام رضا(ع) است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه تربیت فرزندان یکی از وظایف مهم والدین است، افزود: حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) انتخاب اسم نیکو، تربیت خوب و تعلیم قرآن را به‌عنوان سه وظیفه والدین ذکر فرموده‌اند.
وی گفت: اگر نهال قرآن در دل‌های نوجوانان و جوانان کاشته و انیس شود، زمینه سعادت و سلامت جامعه را فراهم می‌کند.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به کسب رتبه اول اداره امور قرآنی این اداره‌کل در سال ۹۴ در پی تلاش و همت کارشناسان قرآنی شهرستانی و فعالان قرآنی استانی، تأکید کرد: انتظار می‌رود با تلاش بیشتر زمینه افزایش موفقیت‌ها را فراهم کنید.
یادآور می‌شود، کارشناسان قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی ۱۰ شهرستان استان بوشهر در همایش قرآنی «رضویون» توسط نماینده شورای عالی قرآنی و مدیرکل تبلیغات اسلامی این استان با اعطای لوح تقدیر و حواله تجهیز مؤسسات تجلیل شدند.



حامد فکوری
captcha