مرتلان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تجلیل شدند
کد خبر: 3514503
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹

مرتلان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تجلیل شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرتلان قرآن دانشگاه علوم پزشکی بوشهر که در ماه مبارک رمضان در این دانشگاه برنامه اجرا کرده بودند، مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم تجلیل از مرتلان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و خانواده‌های آنها با حضور مسئولان این دانشگاه برگزار شد.
بر همین اساس در این مراسم که در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس دشتی، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر، گفت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در ماه مبارک رمضان نورانیت خاصی داشت و با تلاوت روزانه قرآن، فضای عطرآگینی در فضای دانشگاه پراکنده شد.
وی افزود: در بین مرتلان قرآن دانشگاه، دانشجویان و کارکنان حضور داشتند و همه این عزیزان سرمایه‌هایی هستند که با دعای خیر پدر و مادرشان توفیق هم‌نشینی با قرآن کریم را یافته‌اند به همین دلیل در این آیین از مادران محترم این عزیزان نیز تقدیر به عمل می‌آید.
همچنین در این مراسم علیرضا رئیسی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز با تشکر از نمازگزاران و خانواده‌هایشان که در این آیین شرکت کرده‌اند از فرصتی که خداوند، در ماه مبارک رمضان به بندگان خود داده است، ابراز خرسندی کرد.
رئیسی افزود: فرصتی دست داد تا از عزیزان قرآنی که باعث افتخار دانشگاه هستند، تقدیر کنیم و امید داریم مساجد و نمازخانه‌های ما هرسال پررونق و باشکوه‌تر از پیش باشند.
وی بیان داشت: دانشگاه، علاوه بر محیط علمی، محیط فرهنگی و قرآنی نیز هست و ما باید در زمینه فرهنگ قرآنی به‌ویژه در شرایط امروز دنیا بیش‌ از پیش تلاش کنیم و در حوزه آموزش معارف قرآنی برنامه‌های خوبی داشته باشیم.
در ادامه این مراسم نیز از مرتلان دانشگاه و خانواده‌های آنها با اهدای لوح یادبود و جوایزی تجلیل شد.
عبدالله محبوبی، سیدسعید حسینی، سیدمحمدعلی حسینی، حامد یوسفی، سیدمحمدحسین موسوی نژاد، سعید راویان، محسن زارعی، مختار هوشمند، حبیب‌الله لک، احد فخّاری، عبدالرضا دشتی، علی دشتی، محسن صدری، خالد قادری و سید عبدالعزیز هاشمی از جمله مرتلانی بودند که در این مراسم تجلیل شدند.
captcha