مشارکت شرکت بهره‌برداری مترو در اجرای برنامه‌های شهدای قرآنی
کد خبر: 3463152
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
صائبی در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد:

مشارکت شرکت بهره‌برداری مترو در اجرای برنامه‌های شهدای قرآنی

گروه جهاد و حماسه: معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران تاکید کرد: این شرکت در اجرای برنامه‌های مرتبط با شهدای قرآنی از جمله یادواره «سوره‌های سرخ» در برپایی نمایشگاه‌های قرآنی و مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت مشارکت دارد.

محمد صائبی، معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری مترو تهران در اجرای برنامه‌های مرتبط با شهدای قرآنی از جمله یادواره «سوره‌های سرخ» و برپایی نمایشگاه‌های قرآنی و مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت مشارکت دارد، عنوان کرد: در راستای تعامل با سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ اطلاع‌رسانی برگزاری سومین یادواره شهدای قرآنی (سوره‌های سرخ) با نصب پوستر و اجرای برنامه‌های تبلیغی در تمام ایستگاه‌های مترو انجام می‌شود.
صائبی افزود: پس از برپایی یادواره نیز در نظر داریم تصاویر و نوشتارهای شهدای قرآنی را در ایستگاه‌های مترو نزدیک به محل سکونت شهدای قرآنی تهران در معرض دید قرار دهیم.
معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران تاکید کرد: همچنین در نظر داریم نمایشگاهی از تولیدات هنرمندان تهرانی با موضوع قرآن و شهدا را در ایستگاه‌های پرتردد ترتیب دهیم.
وی گفت: هر روز حدود 2/5 میلیون نفر از طریق مترو جابه‌جا می‌شوند و می‌توان از این ظرفیت برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کرد. در این راستا دست‌نوشته‌های شهدا بر روی سکوها و واگن‌ها همچنین تلویزیون‌های فرهنگی قطارها درج شده و همواره یک یا دو صفحه از نشریه «بوی بهشت» به حوزه جهاد و شهادت اختصاص دارد.
معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران افزود: از سوی دیگر در مناسبت‌های مرتبط با شهید و شهادت چون هفته بسیج و دفاع مقدس برنامه‌های هنری و فرهنگی چون اجرای تئاتر و عرضه محصولات هنری خطاطی و طراحی در ایستگاه‌های پرتردد مترو انجام می‌شود.
وی همچنین گفت: در نظر داریم برنامه‌های فرهنگی مرتبط با قرآن و نیز شهید و شهادت را در ایستگاه‌های مترو توسعه دهیم.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۱:۴۵
0
0
باسلام و تشکر از این طرح فرهنگی، نصب اینچنین پوسترهایی بسیار عالی است.
ممنون از زحماتتان.
captcha