اجتماع اعتراض‌آمیز مردم متدین در بوشهر برگزار شد
کد خبر: 2741112
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱
در محکومیت هتک حرمت به رسول رحمت(ص)؛

اجتماع اعتراض‌آمیز مردم متدین در بوشهر برگزار شد

گروه سیاسی: اجتماع اعتراض آمیز در محکومیت هتک حرمت به رسول رحمت (ص) با حضور مردم متدین بوشهر و نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه علمیه امام خمینی (ره) این استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، درپی هتک حرمت صورت گرفته از سوی نشریه فرانسوی نسبت به ساحت مقدس حضرت محمد مصطفی پیامبر اسلام(ص)، امروز چهارشنبه یکم بهمن ماه مراسمی از سوی اساتید و طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر با حضور آیت الله صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر، ائمه جمعه، فعالین دانشگاهی، خبرنگاران رسانه های مجازی و مکتوب و خبرگزاری ها، مسئولانی استانی و مردم متدین بوشهر تجمع اعتراض آمیزی را در محکومیت این اقدام با شعار «لبیک یا رسول الله» و «همۀ ما، امت محمدی و عاشق رسول الله (ص) هستیم.» در حوزه علمیه این شهر برگزار شد.

در ادامه تجمع کنندگان «شعارهای حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، لبیک یا محمد(ص)، مرگ بر فرانسه، مرگ بر اسرائیل،‌ فرانسه فرانسه ننگ‌ات باد‌، لا اله الله محمد رسول الله، مرگ بر فرانسه و صهیونیسم، خونی که در رگ ماست هدیه رهبر ماست، مرگ بر فتنه گر و مرگ بر سازشکار» سر دادند.

حضور بانوان بوشهری نیز در این تجمع و فریاد اعتراض آمیز آنها از دیگر نکات قابل توجه بود. همچنین در این بین حضور افراد خردسالی نیز به چشم می خورد که پوسترهای «عشاق محمد» در دست داشتند.

همچنین تجمع کنندگان پلاکاردهایی با عنوان «من به عشق محمد (ص) زنده ام» در دست داشتند، بیانیه مدیریت حوزه های علمیه کشور توسط یکی از روحانیون بوشهر قرائت گردید.

یادآور می شود، در پایان تجمع اعتراضی علیه توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام (ص)، در پی اهانت بی شرمانه و غیر اخلاقی و ضد انسانی به ساحت مقدس پیامبر صلح و دوستی، با صدور اطلاعیۀ فراخوان عمومی، ضمن دعوت از ملت محمدی و عموم مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی عمل ننگین اهانت گستاخانه غرب را نشان‌ از اوج درماندگی استکبار و صهیونیست‌ها اعلام کردند.

captcha