یادواره شهدای پایگاه شهید آیت‌الله مدنی در قم برگزار شد
کد خبر: 1374827
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳
با حضور حجت‌الاسلام ابوترابی؛

یادواره شهدای پایگاه شهید آیت‌الله مدنی در قم برگزار شد

گروه اجتماعی: یازدهمین یادواره شهدای پایگاه هفت شهید آیت‌الله مدنی با حضور مسئولان در مسجد امام خمینی(ره) ‌‌شهر قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، یازدهمین یادواره شهدای پایگاه هفت شهید آیت‌الله مدنی شب گذشته، 24 بهمن با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی در شهر قم برگزار شد.

در این مراسم پس از مداحی توسط سید‌علی حسینی و خاطره‌گویی خانواده معظم شهدا در‌خصوص زندگی برخی از این شهیدان و اجرای سرود رهپویان ولایت، از مقام والای شهیدان تجلیل شد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به تببین جایگاه شهیدان و اهمیت پیروی از خط آنان در جهت حفظ ارزش‌های انقلابی تأکید کرد.

حجت‌الاسلام ‌محمد‌حسن ابوترابی‌فرد افزود: شهدا پرچم‌داران و آموزگاران ما هستند و این انقلاب با تمام ارزش‎های دینی و اسلامی خود به‌وسیله خون شهدا به این جایگاه رسیده است.

وی با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: ملت ایران در همه عرصه‌ها الگویی بزرگ در سطح جهان است چرا‌که این انقلاب با تکیه بر سیره اهل بیت(ع) و ارزش‌های اسلامی به پیروزی رسیده است.

captcha