معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره فیلم کوثر
کد خبر: 4212752
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸

معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره فیلم کوثر

نخستین نشست شورای سیاستگذاری پنجمین جشنواره فیلم کوثر با معرفی اعضای شورا و دبیر این رویداد فرهنگی برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی جشنواره فیلم کوثر، علیرضا افشار؛ رئیس شورای سیاست‌گذاری این جشنواره گفت: جشنواره فیلم کوثر در پنجمین دوره برگزاری خود می‌تواند باب گفتمانی را برای پاسخگویی به مسائل زنان و طرح رویکرد های متعالی انقلاب اسلامی در خصوص زن و خانواده در جامعه ما ایجاد کند.

فرح‌ روزفاتحی؛ رئیس پنجمین جشنواره فیلم کوثر و مدیرعامل بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش نیز ضمن اشاره به برگزاری این جشنواره در تیر امسال با تاکید بر اینکه فارغ از دقت و بررسی تکنیک‌ها، تفاوت این جشنواره با سایر جشنواره‌ها در انتخاب آثار بر مبنای پیام فیلم است گفت: احتمال فراخوان طرح  و فیلمنامه فیلم‌های کوتاه 135 ثانیه‌ای وجود دارد. برگزاری نشست‌های موضوعی نیز در دستور کار است تا در کنار اکران فیلم های منتخب، جشنواره از پشتوانه علمی بیشتری برخوردار شود.

در ادامه نشست مذکور، ناصر باکیده دبیر جشنواره، غلامرضا منتظمی مدیر بخش بین‌الملل جشنواره و چند تن از اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره به بیان دیدگاههای خود در خصوص برگزاری مطلوب و اثر بخش این رویداد پرداختند.

در خاتمه این نشست اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره متشکل از حسین قنادیان، جواد جباری، علیرضا مزینانی، فرهاد قائمیان، محمد صنعتی، انسیه شاه‌حسینی، نرگس معدنی پور، محمد کرم‌اللهی و شهره پیرانی احکام خود را دریافت کردند.

انتهای پیام
captcha