غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
کد خبر: 4212335
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴
سرپرست اداره کل بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی:

غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست

علی اکبر سلمانی، با بیان اینکه سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا جزو وظایف ذاتی مدیران و مسئولان شاغل به خدمت در این نهاد محسوب می‌شود، تاکید کرد: غفلت از انجام این وظیفه ذاتی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

علی‌اکبر سلمانی، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید استان، علی‌اکبر سلمانی، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی امروز، ششم اردیبهشت ماه، در سومین جلسه منطقه‌ای «تحول بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه معاونت تعاون و امور اجتماعی» در سراب، با بیان اینکه سرکشی از خانواده‌های شهدا جزو وظایف ذاتی مدیران و مسئولان شاغل به خدمت در این نهاد محسوب می‌شود، تاکید کرد: غفلت از انجام این وظیفه ذاتی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست. 

وی گفت: همواره و تحت هر شرایطی، دیدار با خانواده‌های بزرگوار شهدا باید در اولویت برنامه‌های خادمان این خانواده‌ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد و هیچ یک از مدیران شهرستانی نباید اجازه دهند در لابلای مشغله های روزمره اداری، به خصوص والدین شهدا مورد کم مهری قرار بگیرند.

سلمانی، روسای ادارات شهرستانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سطح آذربایجان‌شرقی را مکلف به اختصاص حداقل یک روز از هفته برای دیدار با خانواده‌های بزرگوار شهدا دانست و افزود: در انجام این وظیفه مهم نیز باید اثربخش بودن و کیفیت دیدارها مد نظر باشد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی توضیح داد: باید در هر یک از دیدارها مسائل و مشکلات خانواده‌های بزرگوار دیدارشونده، شناسایی و احصاء شود و تا حصول نتایج مطلوب و رفع مشکلات، درخواست‌ها و مسائل مطرح شده مورد پیگیری قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید قدر مادران و پدران شهدا را بدانیم، ادامه داد: متأسفانه روزی نیست که برخی از پدران و مادران بزرگوار شهدا را از دست می‌دهیم و لذا باید همان‌هایی را که در قید حیات هستند، پاس داشته و تکریم کنیم.

سلمانی، اظهار کرد: در طول سال گذشته تک تک شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی مورد بازدید قرار گرفت و جلساتی در جریان این سفرهای هفتگی به انجام رسید. به پیشنهاد شورای معاونین اداره کل، از سال جدید این سفرها و این جلسات، با تمرکز روی حوزه معاونت تعاون و امور اجتماعی، منطقه‌ای شده تا ضمن برگزاری یک نشست مشترک بین چند شهرستان، با تعامل و هم افزایی، امورات را به بهترین نحو ممکن به پیش ببریم که نشست سراب، سومین نشست منطقه ای بعد از میزبانی های تبریز و بناب است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی، خواستار اهتمام پرسنل شهرستانی بنیاد شهید و امور ایثارگران به مطالعه دقیق دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی شد و گفت: تسلط به دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها علاوه بر مطلوب شدن و سرعت گرفتن آهنگ خدمات رسانی به جامعه معزّز ایثارگری، رضایتمندی بیش از گذشته خانواده‌های بزرگوار شهدا و ایثارگران را به دنبال دارد.

انتهای پیام
captcha