جلسه هماهنگی برگزاری اجلاس بین‌المللی «پیرغلامان حسینی» تشکیل شد
کد خبر: 4212145
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
در کرمان

جلسه هماهنگی برگزاری اجلاس بین‌المللی «پیرغلامان حسینی» تشکیل شد

نخستین جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بیست‌ویکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در کرمان برگزار و وظایف دستگاه‌ها برای برگزاری این مراسم ابلاغ شد.

جلسه هماهنگی برگزاری اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بیست‌ویکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی با حضور نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، رئیس مرکز بسیج صدا و سیما و جمعی از مسئولان استان صبح امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه در سالن پیامبراعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد.

ستاد استانی برگزاری این اجلاس به ریاست استاندار کرمان و نظارت عالیه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تشکیل شده و مسئولیت اجلاس برعهده بسیج صدا و سیما کشور است. چهار کمیته هماهنگی و پشتیبانی، کمیته فرهنگی، اجتماعی و امنیتی، کمیته هماهنگی امور اقتصادی و کمیته برگزاری مراسم، اطلاع‌رسانی و تبلیغات برای برگزاری این اجلاس تشکیل شده است.

یادآور می‌شود، بیست‌ویکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی همزمان با ماه محرم (تیرماه) امسال و با حضور پیرغلامان حسینی سراسر کشور و شخصیت‌های برجسته پیرغلامان حسینی بین‌المللی به میزبانی کرمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha