دوره تربیت مربی روخوانی قرآن و روانخوانی برگزار می‌شود
کد خبر: 4211628
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
در شهرکرد

دوره تربیت مربی روخوانی قرآن و روانخوانی برگزار می‌شود

مدیر مؤسسه قرآن و عترت(ع) الرحمن شهرکرد از آغاز ثبت‌نام علاقه‌مندان برای دومین دوره تخصصی تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم با تدریس «سیدحسن طالبی تربتی» خبر داد.

قرآن کریم

روح‌انگیز بهرامی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت(ع) الرحمن شهرکرد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به آغاز ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای یک دوره تخصصی تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم به‌همراه آموزش تجوید و لحن، اظهار کرد: علاوه بر تمامی علاقه‌مندان فراگیری روخوانی و روانخوانی، مربیان قرآن آقا و بانو نیز برای بازآموزی و ارتقای سطح خود می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

وی با ذکر اینکه تدریس این دوره ۲ هفته‌ای را سیدحسن طالبی تربتی مدرس و مؤلف کتب آموزش قرآن نورالهدی بر عهده دارد، ادامه داد: مجموعه کتاب‌های آموزشی این استاد که از طراحی و تصاویر و رنگ‌آمیزی زیبا و جذاب برخوردارند، از سال‌ها قبل در مؤسسه قرآنی الرحمن و نیز بسیاری از مؤسسات و خانه‌های قرآن استان برای آموزش روخوانی و روانخوانی و تجوید به کودکان و نوجوانان مورد توجه و استفاده قرار گرفته است و لذا مقرر شد پس از برگزاری موفقیت‌آمیز دوره قبلی در تابستان ۱۴۰۱، برای ارتقای سطح مربیان و نیز تربیت مربیان جدید، بار دیگر از حضور این استاد در استان جهت برپایی یک دوره تخصصی تربیت مربی استفاده شود.

این بانوی فعال قرآنی استان تصریح کرد: این دوره آموزشی با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه، اداره‌کل آموزش‌وپرورش، سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم، بسیج ناحیه شهرکرد و شورای هیئات مذهبی برگزار می‌شود.

بهرامی تأکید کرد: شروع دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن از ۱۲ خردادماه به مدت ۱۴ جلسه ۳ ساعته در طی ۲ هفته در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) شهرکرد برگزار خواهد شد.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت(ع) الرحمن شهرکرد گفت: آموزش روش تدریس روخوانی و روانخوانی به‌صورت کارگاهی و جذاب، تمرین عملی تجوید با بیانی ساده و روان و قابل فهم‌، آموزش لحن، مهارت‌های کلاس‌داری و غیره و نیز ارائه راهکارهای لازم به مربیان جهت آموزش مباحث اخلاقی و تربیتی در کلاس‌های آموزش قرآن و اعطای گواهینامه معتبر از ویژگی‌های این دوره آموزشی است.

بهرامی تصریح کرد: این دوره آموزشی به مدت ۱۳ روز و هر روز به مدت سه ساعته در دو نوبت صبح و عصر به انتخاب فراگیران برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند از طریق لینک https://digiform.ir/wea81df76 اقدام کنند. 

همچنین افراد علاقه‌مند برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به مؤسسه الرحمن شهرکرد واقع در خیابان شریعتی مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۳۶۰۶۶۳۳۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha