رسانه‌ها در تحقق شعار سال نقش محوری دارند
کد خبر: 4211191
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵

رسانه‌ها در تحقق شعار سال نقش محوری دارند

استاندار کردستان با اشاره به اینکه رسانه‌ها در تحقق شعار سال نقش محوری دارند، گرچه نقش محوری بر عهده رسانه‌هاست، گفت: این امر به منزله استفاده از ظرفیت صداوسیما و خبرگزاری‌ها نیست بلکه برگزاری یک جشنواره، رویداد و برنامه فرهنگی می‌تواند با فضاسازی، نقش تبیین‌گر در شعار سال داشته باشد.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان، امروز، ۳۰ فروردین در جلسه شورای فرهنگ عمومی در سنندج، با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در یک عملیات غیورمندانه سکوت در برابر جنایات رژیم صهیونسیتی را شکست گفت: تبیین هرچه بهتر این اقدام غرورآفرین ضروری است.

وی بر ضرورت استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت شورای فرهنگی به عنوان یک شورای تأثیرگذار در حوزه فرهنگ تأکید کرد و افزود: دستور کار و مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید مورد توجه مسئولان استانی قرار گیرد.

استاندار کردستان با تأکید بر ضرورت عملیاتی کردن شعار سال و ارائه برنامه‌های راهبردی از سوی دستگاه‌ها بیان کرد: ریشه بسیاری از مشکلات اقتصاد ناشی از مسائل و ضعف‌های فرهنگی است.

به گفته وی، تحقق شعار سال بسیاری از مشکلات را حل می‌کند و کار فرهنگی می‌تواند در تربیت نسل آینده بسیار تأثیرگذار باشد از این رو توجه به این حوزه امری ضروری است.

استاندار کردستان، با اشاره به اینکه دستگاه‌های فرهنگی برای تحقق شعار سال برنامه جامع با موضوع فرهنگ و اقتصاد ارائه کنند، افزود: کار فرهنگی در جهت رفع موانع تولید و تشویق مردم به مشارکت در جهش تولید می‌تواند نسل آینده را اصلاح کند.

وی به نقش و جایگاه رسانه در تحقق شعار سال هم گریزی زد و گفت: رسانه‌ها در تحقق شعار سال نقش محوری دارند، گرچه نقش محوری بر عهده رسانه‌هاست، اما این تنها به منزله استفاده از ظرفیت صداوسیما و خبرگزاری‌ها نیست بلکه برگزاری یک جشنواره، رویداد و برنامه فرهنگی می‌تواند با فضاسازی، نقش تبیین‌گر در شعار سال داشته باشد.

زارعی‌کوشا در پایان تأکید کرد: در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی باید به برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی در حوزه‌های مختلف در استان کردستان توجه داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha