اولین اهدای عضو در سال ۱۴۰۳ هم‌زمان با شب قدر ثبت شد
کد خبر: 4207812
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۳
در چهارمحال‌وبختیاری

اولین اهدای عضو در سال ۱۴۰۳ هم‌زمان با شب قدر ثبت شد

مسئول تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از ثبت اولین اهدای عضو استان در سال جدید خبر داد.

اهدای عضو

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، پانته‌آ رمضان‌نژاد، مسئول تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از ثبت اولین اهدای عضو استان در سال جدید خبر داد و در تشریح این خبر اظهار کرد: مرحوم «داریوش علی‌اکبریان دهکردی» ۵۰ ساله براثر خونریزی مغزی در مرکز آموزشی درمانی آیت‌الله کاشانی شهرکرد بستری بود.

وی افزود: پس از تأیید مرگ مغزی بیمار از سوی پزشکان، خانواده وی هم‌زمان با لیالی پر فیض قدر با سخاوت و بخش رضایت به اهدای عضو دادند.

رمضان‌نژاد اضافه کرد: عمل جداسازی اعضای این بیمار روز شنبه ۱۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ انجام و کلیه‌ها و کبد وی به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.

وی در پایان از خانواده‌های ایثارگر اهدا کننده عضو بیماران مرگ مغزی تقدیر و برای این عزیزان از درگاه خداوند صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت کرد.

یادآور می‌شود، به منظور ترویج فرهنگ خداپسندانه اهدای عضو، علاقمندان می توانند از طریق وبگاه skums.ac.ir نسبت به تکمیل «فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو» اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha