حل مشکلات مردم نیاز به اقدامات عملی دارد
کد خبر: 4207321
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
استاندار سمنان:

حل مشکلات مردم نیاز به اقدامات عملی دارد

استاندار سمنان با بیان اینکه کار جهادی با نشستن در اتاق و جلسات به پیش نمی رود گفت: حل مسائل و مشکلات مردم نیاز به حضور میدانی و اقدامات عملی دارد.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان

به گزارش ایکنا، سیدمحمد رضا هاشمی، استاندار سمنان، شش فروردین در جلسه شورای اداری استان، با بیان اینکه حماسه سیاسی و حضور و افزایش مشارکت مردم استان در انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یکی از رویدادهای ارزنده سال ۱۴۰۲ بود گفت:  نامگذاری سال جاری با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم در ادامه توجهات مقام معظم رهبری به مساله اقتصاد طی چندین سال گذشته صورت گرفت.

وی ادامه داد: استان سمنان به عنوان یک استان صنعتی یقینا در سال جاری بار مسئولیت ویژه‌ای را در راستای تحقق شعار سال بر عهده دارد.

هاشمی با اشاره به اینکه مردم استان همواره در تمامی زمینه‌ها پای کار بوده و خواهند بود یادآور شد: در جهت تحقق شعار سال و جهش تولید نیز در سال نو با مشارکت مطلوب و حداکثری خود، خواهند درخشید.

به گفته وی؛ کاهش نرخ تورم و پایین‌تر بودن نرخ تورم از میانگین کشوری در استان از دیگر دستاوردهای محقق شده در سال گذشته بود که انشالله در سال جاری نیز این مهم ادامه‌دار خواهد بود.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه برگزاری هرچه مطلوبتر دور دوم سفر رئیس جمهوری به استان یکی از اولویت‌های جدی و اساسی است که از هم اکنون باید در دستور کار تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران استان قرار داشته باشد اظهار کرد: برگزاری مطلوب دومین کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان، بحث اجرای هرچه بهتر نهضت ملی مسکن، جهش تولید با مشارکت مردم و مدیریت تنش آبی و تامین آب شرب پایدار از دیگر اولویت‌هایی است که در سال جدید در سطح استان به صورت ویژه آن را دنبال خواهیم کرد.

این مقام عالی استان با تأکید بر اینکه پیگیری اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی از دیگر مواردی است که باید به صورت جدی در سال جدید دنبال شود یادآور شد: در برخی از شهرستان‌ها این‌ مهم بسیار خوب به پیش رفته که ضرورت دارد در مابقی شهرستان‌ها نیز با جدیت بیشتر تا حصول نتیجه مطلوب و تحقق قول‌های داده شده به مردم، در دستور کار باشد.

استاندار سمنان با بیان اینکه کار جهادی با نشستن در اتاق و جلسات به پیش نمی‌رود متذکر شد: حل مسائل و مشکلات مردم نیاز به حضور میدانی و اقدامات عملی دارد که در این راستا مردم‌داری از اصول ویژه و جدی است که در سال ۱۴۰۳ نیز باید مدنظر همگان باشد.

وی سلامت اداری را از دیگر مباحثی دانست که رئییس جمهوری در اولین جلسه شورای اداری کشور به آن تاکید ویژه داشته که بر این اساس در سال جدید نیز به آن توجه ویژه‌ای در سطح استان خواهیم داشت.

استاندار سمنان افزود: در سایه وحدت و انسجام است که می‌توان کارهای بسیار ارزشمندی را به ثمر رساند، لذا این مهم مورد توجه خاص مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری نیز باشد.

انتهای پیام
captcha