هجدهمین مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود
کد خبر: 4207204
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰

هجدهمین مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود

هجدهمین دوره مسابقات قرآنی سفیر مهربانی یادبود استاد مرحوم حاج علی اربابی ویژه دو گروه آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

مسابقات قرآنی سفیر مهربانی

به گزارش ایکنا، همزمان با ماه رمضان ۱۴۰۳، هجدهمین دوره مسابقات قرآن کریم سفیر مهربانی یادبود استاد مرحوم حاج علی اربابی ویژه دو گروه آقایان و بانوان در رده سنی مختلف از سوی ستاد برگزاری مسابقات قرآنی سفیر مهربانی امامزادگان پنج تن(ع) لویزان تهران برگزار می‌شود.

ابن مسابقات ویژه آقایان زیر ۱۷ سال در رشته‌های قرات تحقیق، حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و کل قرآن، ۱۷ تا ۵۰ سال در رشته‌های قرات تحقیق، قرات ترتیل، حفظ ۱۰، ۲۰ و کل قرآن و ۵۰ سال به بالا در رشته قرات تحقیق برپا می‌شود. بخش بانوان نیز در رشته‌های مفاهیم سوره مبارکه مومنون ترجمه الهی قمشه‌ای برگزار می‌شود.  

داوطلبین رشته حفظ می‌توانند در یک رشته دیگر نیز ثبت نام کنند. داوطلبان آقا در رشته قرات تحقیق و قرات ترتیل در مرحله مقدماتی باید قطعه تعیین شده را تا پایان روز پانزدهم رمضان از طریق شماره‌ ۰۹۳۶۱۰۹۵۱۶۱ و از فضای مجازی ایتا ارسال کنند.

قطعه‌ی مربوط به قرات تحقیق سوره مبارکه انعام آیه ۴۹ تا آخر آیه ۵۲ و قطعه مربوط به قرات ترتیل سوره مبارکه یوسف آیه ۴۰ تا آخر آیه‌ ۴۶ است. داوطلبین رشته حفظ تا پانزدهم ماه رمضان فرصت دارند تا از طریق پیامک یا تماس با شماره همراه فوق ثبت نام کنند.

بانوان با دریافت سوالات مفاهیم از پانزدهم تا بیست و پنجم ماه رمضان از طریق لینک https://eitaa.com/joinchat/۱۷۰۸۹۱۷۰۹۶ Cfb ۵۳۰۰۴۸۰۸ می‌توانند پاسخ نامه‌های خود را در فضای مجازی ایتا به شماره همراه ۰۹۱۲۵۳۸۸۱۵۴ ارسال کنند. هنگام ثبت نام و یا ارسال تلاوت‌ها و پاسخنامه‌ها داشتن اطلاعات فردی، نام، شهرت، سن، تلفن همراه و نام شهر الزامی است. مرحله مقدماتی و نیمه نهایی برای آقایان غیر حضوری و از طریق فضای مجازی است. نفرات اول همه رشته‌ها در سال گذشته مجوز حضور در رشته‌ای دیگر را فقط دارند.

هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» یادبود مرحوم اربابی برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha