بازگشایی درب‌های بهشت زهرا(س) از ساعت ۴
کد خبر: 4205297
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

بازگشایی درب‌های بهشت زهرا(س) از ساعت ۴

بنابر اعلام سازمان بهشت زهرا(س) درب‌های این سازمان فردا 24 اسفندماه از ساعت ۴ برای قرائت فاتحه به روی خانواده‌ها باز خواهد بود.

بهشت زهرا(س)به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، با توجه به تقارن پنجشنبه و جمعه آخر سال با ایام ماه رمضان، پنجشنبه و جمعه آخر سال (24 و 24 اسفندماه)، درب‌های بهشت زهرا(س) به صورت شبانه‌روزی بر روی مردم باز خواهد بود و خانواده‌ها می‌توانند برای زیارت اهل قبور در هر ساعتی از این دو روز در بهشت زهرا(س) حضور پیدا کنند. 

بر همین اساس، درب‌های بهشت زهرا از ساعت 4 بامداد روز پنجشنبه، 24 اسفندماه و تا شامگاه جمعه، 25 اسفندماه باز خواهد بود و شهروندان می‌توانند بدون هیچ محدودیتی در بهشت زهرا(س) حضور و از فضای شب با توجه به ایام ماه رمضان برای زیارت اهل قبور و گلزار شهدا بهره ببرند. 

با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، 50 دستگاه ون تاکسی در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال در مجاورت مترو حرم و کهریزک و ایستگاه شاهد آمادگی جابجایی مسافران به قطعات به صورت رایگان را خواهند داشت. همچنین، 15 دستگاه خودرو برقی جهت جابجایی مسافران از کنار ایستگاه مترو حرم آماده جابه‌جایی مسافران خواهند بود. 

علاوه بر این موارد ایستگاه‌های امدادی نیز قطعات و قبور بهشت زهرا مستقر خواهند بود و براساس برنامه‌ریزی انجام شده 10 دستگاه خودرو اورژانس، 10 دستگاه خودرو آمبولانس، 10 دستگاه موتورلانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در محدوده قبور بهشت هزار مستقر خواهند بود.

انتهای پیام
captcha