شهرک شهید سلیمانی در یزد احداث می‌شود
کد خبر: 4203975
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳

شهرک شهید سلیمانی در یزد احداث می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با اشاره به رتبه برتر استان در طرح نهضت ملی مسکن، از صدور پروانه تأسیس شهرک 92 هکتاری شهید سلیمانی در شهر یزد خبر داد.

احسان خواجه‌رضایی، مدیرکل راه و شهرسازی استان یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی راه و شهرسازی یزد، احسان خواجه‌رضایی، مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با اشاره به وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در این استان گفت: بالغ بر 400 متقاضی واحد آپارتمانی در شهر یزد در حال انتخاب واحد‌ها هستند تا بتوانند در این واحد‌ها سکونت داشته باشند.

وی درباره وضعیت استان در کشور اظهار کرد: در پایشی که در سطح وزارت راه و شهرسازی در زمینه عملکرد استان‌ها در طرح نهضت ملی مسکن انجام گرفت، استان یزد در بازآفرینی شهری، جوانی جمعیت و شروع عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن جزو استان‌های برتر شناخته شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با اشاره به دو اتفاق مبارکی که در روزهای اخیر برای استان رخ داده است، به صدور پروانه تأسیس شهرک ۹۲ هکتاری شهید سلیمانی در شهر یزد و همچنین صدور اولین پروانه بهره‌برداری شهرک‌های دولتی فاز یک اراضی پردیس زندگی به عنوان اولین پروانه بهره‌برداری در سطح کشور اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha