نماینده ولی‌ فقیه در خراسان‌‌شمالی رأی خود را به صندوق انداخت
کد خبر: 4202711
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان‌‌شمالی رأی خود را به صندوق انداخت

حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی‌ فقیه در خراسان‌‌شمالی صبح امروز،11 اسفند با حضور در مسجد انقلاب رأی خود را به صندوق انداخت.

حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی‌ فقیه در خراسان‌‌شمالی، صبح امروز، ۱۱ اسفندماه با حضور در مسجد انقلاب رأی خود را به صندوق انداخت.
 
وی بار دیگر با دعوت مردم ولایتمدار خراسان‌شمالی به حضور پرشور در انتخابات، افزود: امیدواریم مردم با حضور گسترده خود در انتخابات برگ زرین دیگری را در جهت تقویت نظام اسلامی و انقلاب به ثبت برسانند.
 
نماینده ولی‌ فقیه در خراسان‌‌شمالی گفت: مشارکت در انتخابات نقطه قوت و اتکای جمهوری اسلامی و مایه استحکام ملت در مقابل توطئه‌های دشمنان است.
 
نوری با بیان اینکه مردم به دنبال رای قومی و قبیله‌ای نباشند، عنوان‌کرد: مردم کشور ما ۴۵ سال است که با حضور در انتخابات مختلف در تعیین سرنوشت کشور، تصمیم‌گیر و تعیین کننده بوده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم با بررسی برنامه‌های نامزدها، فرد مورد نظر را انتخاب کرده و دیگران را نیز برای مشارکت دعوت کنند، گفت: در خراسان شمالی برای همه سلیقه‌ها نامزد وجود دارد و مردم می‌توانند از بین آن‌ها فرد اصلح را انتخاب کرده و به او رای دهند.
 
 
انتهای پیام
captcha