اختتامیه مسابقات مناظره تخصصی تعاون برگزار می‌شود
کد خبر: 4200947
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

اختتامیه مسابقات مناظره تخصصی تعاون برگزار می‌شود

مسابقه نهایی و رده‌بندی سومین دوره مسابقات مناظره تخصصی تعاون با رقابت گروه‌های دانشجویی راه‌یافته به مرحله کشوری توسط «مرکز ملی گفت‌وگو، مناظره و آزاداندیشی» در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، مسابقه نهایی و رده‌بندی سومین دوره مسابقات مناظره تخصصی تعاون صبح روز سه‌شنبه، 8 اسفندماه با رقابت گروه‌های دانشجویی راه‌یافته به مرحله کشوری توسط «مرکز ملی گفت‌وگو، مناظره و آزاداندیشی» در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

در مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات که با شعار «تعاون، گفت‌وگو و آینده ایران» و با مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آذرماه 1402 به‌صورت برخط برگزار شد، گروه‌های «اشراق»و «خط اعتدال» و گروه‌های «جهاد علمی» و «سردار جنگل» به رقابت پرداختند که با اعلام نتیجه داوری، گروه‌های «سردار جنگل» از دانشگاه تهران و «خط اعتدال» از دانشگاه تهران به مرحله نهایی مسابقات مناظره تعاون راه یافتند.

«مدل تعاونی بهترین بستر برای فعالیت اقتصادی گروهی زنان است» و «توسعه تعاون در ایران هیچ‌گاه اولویت سیاست‌گذار نبوده است» به ترتیب گزاره‌های مسابقه رده‌بندی و مرحله نهایی خواهد بود.

مراسم اختتامیه این مسابقات بلافاصله بعد از  برگزاری مسابقات نهایی از ساعت 11 صبح با حضور حامد ویس‌کرمی، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و علیرضا کلانتر مهرجردی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

سومین دوره مسابقات مناظره تخصصی تعاون توسط مرکز ملی گفت‌وگو، مناظره و آزاداندیشی  با مشارکت و حمایت معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آبان‌ماه 1402 برگزار شد. دو دوره از این مسابقات در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ با حضور دانشجویان علاقه‌مند از دانشگاه‌های سراسر کشور با محوریت «تعاون؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» و «تعاون و نوآوری» برگزار شده بود.

انتهای پیام
captcha