اجرای سفیران قرآنی کریمه در مسابقات قرآنی دانش‌آموزان جهان اسلام
کد خبر: 4200748
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹

اجرای سفیران قرآنی کریمه در مسابقات قرآنی دانش‌آموزان جهان اسلام

گروه سفیران قرآنی کریمه اهل‌ بیت(ع) در هشتمین دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام به اجرای جمع‌خوانی آیاتی از کلام‌الله مجید پرداختند.

اجرای سفیران قرآنی کریمهبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، گروه سفیران قرآنی کریمه اهل‌ بیت(ع) متشکل از قاریان نوجوان مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت با حضور در هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام به اجرای برنامه پرداختند.

هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام از روز پنج‌شنبه، 26 بهمن‌ماه در سالن اجلاس سران مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران با حضور ۳۰ دانش‌آموز از کشورهای مختلف از جمله چهار دانش‌آموز از ایران در حال اجراست.

یادآور می‌شود، سفیران قرآنی کریمه اهل‌ بیت(ع) آمادگی اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی را در مناسبت‌ها مختلف ملی و مذهبی در محافل قرآنی سراسر کشور دارند؛ از این‌رو علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تماس با مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر بانوی کرامت با شماره‌های ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۳۰ و ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۲۸ هماهنگی‌های لازم را در این زمینه انجام دهند.

انتهای پیام
captcha