برگزاری دوره‌ آموزشی مؤسسه «ندای ملکوت» آجا
کد خبر: 4200330
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴

برگزاری دوره‌ آموزشی مؤسسه «ندای ملکوت» آجا

دوره‌های آموزشی قرآن از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «ندای ملکوت» با همکاری مرکز قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

برگزاری دوره‌های مشترک قرآن مؤسسه «ندای ملکوت» و مرکز قرآن و عتر ت آجابه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین سیدحسین کوششی؛ مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «ندای ملکوت» با اشاره به برگزاری این برنامه مشترک گفت: این مؤسسه با مرکز قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در اقدامی مشترک کلاس‌های ویژه قرائت و تحقیق و همچنین کلاس‌های حفظ و ترتیل را به شکل مجازی برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در همین راستا برگزاری سه کلاس حفظ و ترتیل ویژه بانوان و خانواده‌های نیروهای ارتش و یک کلاس قرائت ویژه بانوان تدارک دیده شده است و به غیر از این، یک کلاس در رشته حفظ و تثبیت برای شاغلان مرد و فرزندان ذکور ارتش داریم.

کوششی تصریح کرد: مدرسی که برای کلاس حفظ آقایان در نظر گرفته شده، محمدمهدی بحرالعلوم است و در بخش حفظ قرآن بانوان از نجمه شبانی‌قهرودی، در بخش قرائت بانوان از زهره مقدسی مقدسی و در قسمت قرائت آقایان از محمدرضا برقعی به عنوان مدرس بهره‌مند خواهیم شد.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی «ندای ملکوت» در پایان گفت: علاوه بر اینها یک دوره تربیت آموزش‌یار برای دانشجویان دانشکده پزشکی ارتش داریم که با حضور بیست نفر برگزار می‌شود. آغاز آن از دوشنبه همین هفته است؛ این دوره در اصل یک دوره فشرده است و کسانی که در آن حضور می‌یابند پس از گذراندن این دوره می‌توانند به عنوان معلم قرآن انجام وظیفه کنند. در این زمینه تفاهمنامه‌ای امضاء شده است.

انتهای پیام
captcha