۴۳ پروژه آموزشی در کردستان به بهره‌برداری رسید
کد خبر: 4197503
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵

۴۳ پروژه آموزشی در کردستان به بهره‌برداری رسید

۴۳ پروژه آموزشی با ۱۷۵ کلاس درس همزمان با سراسر کشور در دومین روز از دهه مبارک فجر امروز، 13 بهمن در استان کردستان به بهر‌برداری رسید.

افتتاح پروژه‌های آموزشی در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، ابراهیم مرادی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان در مراسم افتتاح 43 پروژه آموزشی استان کردستان که با حضور جمعی از مسئولان استانی امروز، 13 بهمن در استان برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: سهم استان کردستان از ۹۵۰ پروژه آموزشی کشوری ۴۳ پروژه آموزشی بوده که امروز به صورت همزمان با سراسر کشور افتتاح شد.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در قالب ۱۷۵ کلاس درس به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: از محل افتتاح پروژه‌های دهه فجر امسال، ۱۶ هزار و ۵۹۹ مترمربع به فضاهای آموزشی استان اضافه می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان با اشاره به افتتاح هنرستان استثنایی نوآوران در استان بیان کرد: این پروژه در زیربنای هزار و ۵۰۰ مترمربع و با ۶ کلاس درس به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به توزیع این پروژه‌ها در شهرستان‌های مختلف استان ادامه داد: در سنندج ۸ پروژه، قروه ۷، دهگلان ۲، کامیاران ۳، مریوان ۲، بانه ۷، سروآباد ۳، بیجار ۳، دیواندره ۵ و در سقز نیز ۶ پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

مرادی اعتبار صرف شده برای ساخت و تکمیل این پروژه‌های آموزشی استان را ۲۰۰ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: از همه خیرین و مسئولانی که اداره‌کل توسعه و نوسازی مدارس را در راه ساخت و تکمیل پروژه‌های آموزشی یاری می‌کنند، قدردانی می‌کنیم.

یادآور می‌شود؛ همزمان با آغاز سال تحصیلی جاری نیز ۸۶ پروژه آموزشی و پرورشی در اختیار آموزش‌و‌پرورش و استفاده دانش‌آموزان استان قرار گرفته بود.

انتهای پیام
captcha