برگزاری بیش از 500 برنامه ورزشی و فرهنگی در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4197024
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴
همزمان با دهه فجر؛

برگزاری بیش از 500 برنامه ورزشی و فرهنگی در چهارمحال‌وبختیاری

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال‌وبختیاری از افتتاح و بهره‌برداری از پنج پروژه عمرانی و برگزاری بیش از 500 برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی خبر داد.

محمود سلیمی، سرپرست ورزش و جوانان

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از پایگاه خبری اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، محمود سلیمی، سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال‌وبختیاری از افتتاح و بهره‌برداری از پنج پروژه عمرانی و برگزاری بیش از 500 برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی خبر داد و اظهار کرد: برنامه اداره کل ورزش و جوانان در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، جوانان و عمرانی با رویکرد امیدآفرینی، مشارکت حداکثری و جهاد تبیین و با شعار ایران قوی ورزش قوی در ایام دهه مبارک فجر خواهد بود.

سلیمی افزود: غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت، ارائه مشاوره رایگان، افتتاح مراکز مشاوره خانواده، برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی جوانان و ... از برنامه‌های این اداره‌کل در حوزه‌های فرهنگی و جوانان است.

وی بیان کرد: در حوزه عمرانی نیز سالن باستانی نقنه، سالن ورزشی پردنجان، چمن مصنوعی چم‌عالی سامان و خانه جوان شهرکرد و سالن بوکس جونقان افتتاح و بهره‌برداری خواهند شد.

سلیمی اضافه کرد: همچنین کلنگ‌زنی پروژه‌های چمن مصنوعی روستاهای مرغملک، وانان، مصطفی‌آباد، هارونی، چم‌زین و شهر سودجان را در ایام دهه مبارک فجر انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: حمل پرچم توسط ورزشکاران در روز 12 بهمن، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی، میزبانی از مسابقات او-اسپرت کشور در دو بخش آقایان و بانوان، برگزاری اختتامیه مسابقات کارکنان دولت، برگزاری مسابقات ورزشی، همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، جشنواره بازی‌های بومی و محلی و ... در سراسر استان در حوزه ورزش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha