فعالیت کمیته تخصصی قرآنی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در جشنواره قرآن
کد خبر: 4194730
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸

فعالیت کمیته تخصصی قرآنی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در جشنواره قرآن

رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشكی جندی‌شاپور اهواز گفت: به‌منظور مشارکت بیشتر دانشگاهیان در بیست‌وهشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، جلسات متعددی با استادان، معاونان فرهنگی دانشکده‌ها، رابطان قرآنی و کمیته تخصصی قرآنی دانشگاه برگزار می‌شود.

بیست‌وهشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

صدیقه رجایی، رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشكی جندی‌شاپور اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام در بیست‌وهشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت تا پایان بهمن‌ماه سال جاری تمدید شد، گفت: به‌منظور مشارکت بیشتر دانشگاهیان در این دوره از جشنواره قرآنی جلسات متعددی با استادان، معاونان فرهنگی دانشکده‌ها، رابطان قرآنی و کمیته تخصصی قرآنی دانشگاه علوم پزشكی جندی‌شاپور اهواز برگزار شده است. همچنین به جهت اینکه امسال بخش دانشجویان خارجی هم به جشنواره اضافه شده است با این دانشجویان جلسات توجیهی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امسال جشنواره در هشت بخش و ۷۱ رشته برگزار خواهد شد و بر این اساس بخش آوایی با ۱۷ رشته، بخش معارفی ۱۶ رشته، بخش پژوهشی چهار رشته، بخش فناوری و تولیدات رسانه‌ای پنج رشته، بخش هنری هشت رشته، بخش ادبی پنج رشته، بخش بین‌الملل ۱۵ رشته، و بخش ویژه یک رشته را در این دوره از جشنواره به خود اختصاص داده است.

رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز بیان کرد: در بخش ویژه نیز شش موضوع جداگانه شامل تفسیر سوره لقمان در روزهای سه‌شنبه، بررسی کتاب شنود در روزهای چهارشنبه، سلسله‌مباحث اخلاقی در روزهای پنج‌شنبه، شرح جامعه کبیره در روزهای جمعه، فایل صوتی کتاب آن سوی مرگ در روزهای شنبه و فایل صوتی کتاب صدرالصلاه امام خمینی(ره) را در روزهای یکشنبه خواهیم داشت و روزهای دوشنبه از ساعت ۱۳ تا ۱۳:۱۵ آزمون مربوطه شامل ۱۲ سؤال چهار گزینه‌ای برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha