امنیت مردم خط قرمز کشور است
کد خبر: 4194696
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
حجت‌الاسلام غفوری:

امنیت مردم خط قرمز کشور است

امام جمعه کرمانشاه گفت: دشمن به واسطه حمله تروریستی کرمان باید مجازات می‌شد لانه جاسوسی در اربیل عراق مورد حمله موشکی قرار گرفت و داعش نیز در سوریه و گروه‌های تروریستی در پاکستان مورد غضب پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و قاطعانه اعلام می‌کنیم مردم خط قرمز انقلاب اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام غفوری امام جمعه کرمانشاه
به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری، امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به اینکه ماه رجب فرصتی برای عبادت بیشتر است، اظهار کرد: مؤمنان باید از این ماه به بهترین وجه ممکن استفاده کنند.
 
وی به ۱۳ رجب سالروز ولادت حضرت علی(ع) اشاره کرد و افزود: این روز به نام پدر نام‌گذاری شده که فرصتی برای احترام به بزرگتر‌ها به ویژه پدران و پدر بزرگ‌ها به عنوان کسانی عمری را صرف پرورش کانون خانواده کرده‌اند.
 
حجت‌الاسلام غفوری در ادامه به دیدار ائمه جمعه با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: در این دیدار سلام مردم کرمانشاه را خدمت ایشان ابلاغ کردیم و حامل سلام ایشان نیز برای مردم استان هستیم.
 
امام جمعه کرمانشاه افزود: رهبر معظم انقلاب مردم را مؤمن و با تقوا دانستند، زیرا در تمام صحنه‌ها پای کار انقلاب ایستاده‌اند.
 
وی با اشاره به اینکه اساس انقلاب اسلامی را مردم پایه‌گذاری کردند، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل ثمره حمایت مردم از این نظام مقدس بود که امام(ره) با انتخابات و رأی ۹۸ درصدی به عنوان نظام حاکم انتخاب شدند.
 
حجت‌الاسلام غفوری یادآور شد: مردم ادامه دهنده راه شهدا هستند و دشمن به واسطه همین حرکت با ملت ایران دشمنی می‌کند.
 
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه سپاه پاسداران طی روز‌های گذشته خیمه‌های فساد و جاسوسی علیه کشورمان را در نقاط دور و نزدیک با موشک بالستیک مورد حمله قرار داد که به اتکای همین مردم این اتفاق رقم خورد، گفت: دشمن به واسطه حمله تروریستی کرمان باید مجازات می‌شد که لانه جاسوسی در اربیل عراق مورد حمله موشکی قرار گرفت و داعش نیز در سوریه و گروه‌های تروریستی در پاکستان مورد غضب پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و قاطعانه اعلام می‌کنیم مردم خط قرمز انقلاب اسلامی هستند.
انتهای پیام
captcha