برگزاری اعتکاف دانش‌آموزی در دو مسجد خرم‌آباد
کد خبر: 4194367
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲

برگزاری اعتکاف دانش‌آموزی در دو مسجد خرم‌آباد

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف دانش‌آموزی در سطح استان گفت: در خرم‌آباد یک مسجد برای دختران و یک مسجد نیز ویژه پسران در نظر گرفته شده و شرایط در شهرستان‌ها و مناطق هم برای حضور دانش‌آموزان در این برنامه معنوی فراهم است.

رضا عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان، رضا عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، 27 دی‌ماه در جمع کارکنان این اداره‌کل، بر ارتقای کیفیت آموزش تأکید کرد و گفت:  تجزیه و تحلیل امتحانات دی‌ماه برای هر شهرستان باید به‌صورت جداگانه در دستور کار قرار گیرد و با مدیران مدارسی که در زمینه آموزش کم‌کاری کنند برخورد و دستورالعمل ارزیابی مدارس و توانمندسازی مدیران مدارس نیز باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

وی به لزوم مولدسازی در آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: باید با همکاری و تعامل معاونت پشتیبانی و اداره حقوقی املاک آموزش و پرورش تعیین تکلیف شود و همچنین خودروهای فرسوده و اسقاطی در مزایده قرار گیرند و ناوگان حمل و نقل جدید جایگزین شود.

عزتی با بیان اینکه سرانه مدارس شبانه‌روزی و دولتی در آینده نزدیک واریز خواهد شد، گفت: از هم‌اکنون باید پروژه مهر و ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی آینده با جدیت شروع شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به برنامه‌های دهه فجر امسال در این اداره‌کل بیان کرد: در هر مدرسه باید یک ستاد دهه فجر تشکیل شود و جشن‌هایی نظیر  جشن‌های دهه ۶۰ و ۷۰ که با شور و نشاط در مدارس صورت گرفت با برنامه‌ریزی دقیق امسال هم در مدارس انجام شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف دانش‌آموزی در سطح لرستان افزود: در خرم‌آباد یک مسجد برای دختران و یک مسجد نیز ویژه پسران در نظر گرفته شده و شرایط در شهرستان‌ها و مناطق هم برای حضور دانش‌آموزان در این برنامه معنوی فراهم است.

حضور حداکثری در انتخابات، تشکیل تریبون انتخاباتی در مدارس و ترغیب دانش‌آموزان رأی‌اولی برای حضور در پای صندوق‌های رأی از دیگر مباحث مدیرکل آموزش و پرورش در جمع کارکنان اداره‌کل بود.

در پایان این مراسم از مرضیه جوادیان، کارشناس امور ساختارها و تحول اداری اداره‌کل آموزش که موفق به کسب رتبه اول کشور در سامانه ملی مدیریت ساختار شده بود تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha