رئیس ستاد اجرایی جشنواره ملی قرآن دانشجویان منصوب شد
کد خبر: 4194256
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
طی حکمی از سوی عباس شیراوژن

رئیس ستاد اجرایی جشنواره ملی قرآن دانشجویان منصوب شد

طی حکمی از سوی معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، رئیس ستاد اجرایی سی و هشتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان منصوب شد.

رئیس ستاد اجرایی جشنواره ملی قرآن دانشجویان منصوب شد

به گزارش ایکنا به نقل از مفدا، بر اساس حکمی از سوی عباس شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، بهمن نقی‌پور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان رئیس ستاد اجرایی سی و هشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور منصوب شد. 

در بخشی از این حکم آمده است: «با توجه به میزبانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در برگزاری سی و هشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور و اعلام مسئولیت میزبانی این جشنواره توسط آن دانشگاه، در راستای توسعه فرهنگ و گفتمان قرآنی در میان جامعه دانشجویان کشور و همچنین فراهم‌سازی هر چه بیشتر آشنایی دانشگاهیان با مفاهیم و آموزه‌های قرآن‌کریم و اهل‌البیت (ع) به عنوان رئیس ستاد اجرایی سی و هشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور منصوب می‌شوید.

سی‌وهشتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان تابستان سال آینده به میزبانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود. در این جشنواره نفرات برتر جشنواره‌های داخلی قرآن و عترت دستگاه‌هایی همچون وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام‌نور، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم حضور دارند.

انتهای پیام
captcha